|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?Når jeg forsøker å registrere en amerikansk ituneskonto (vil kjøpe/leie downtown abbey og det får jeg vel ikke i norske itunes?) får jeg denne beskjeden: "Kontakt kundestøtte i itunes for å fullføre denne transaksjonen" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?For betalingsalternativer ligger det diverse bankkort, men også paypal og "none" hvor man da kan bruke gavekort hvis jeg skjønner det riktig. Jeg har prøvd med å legge inn både paypal og none. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?Gavekort finner du på ebay. Bare husk kjøpe til US iTunes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?Du trenger ikke unblock-us for us itunes.
![]() |
#9 |
villende
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?Fantastisk side, Veronal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?Takk for alle svar. Får det ikke til selv om jeg følger linken din heller Veronal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?Det er vel ca et år siden jeg fulgte denne oppskriften.
![]() |
#12 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?Jeg måtte bruke en VPN-løsning da jeg skulle opprette.
![]() |
#13 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?Slette cookies for sikkerhetsskyld?
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?Takk for tips om overplay. Det funker og jeg det ser nå ut som om jeg er i Chicgao. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?Niks. Selv med overplay som jeg sjekker at gir meg ip-adresse i USA og at jeg bruker "oppskriften" med å opprette en ny apple id (passer på at landet er angitt til USA) når jeg prøver å installere en gratis app (for å unngå å legge inn betalingsinfo) får jeg til slutt opp at jeg må "kontakte itunes support for å fullføre transaksjonen". De slipper meg ikke inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?
Det høres ut som at du har satt opp dns-service og ikke vpn på overplay.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hvorfor får jeg ikke opprettet amerikansk iTunes-konto?YES! Jeg fikk endelig åpnet en amerikansk konto ved å bruke overplay og ved å opprette en ny bruker i appstore da jeg forsøkte å installere en gratis app. Jeg forsøkte mange ganger, og tror det var da jeg la inn adresse til en tilfeldig restaurant og ikke jetcarrieradressen at det gikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|