|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har noen av dere bakt Manuelas smarties-sjokoladekake?Er det noen FP-damer som har bakt Manuelas Smarties Sjokoladekake? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
er her
|
![]() Sv: Har noen av dere bakt Manuelas smarties-sjokladekake?De har vel smarties på vanlig butikk, en sånn stor pakke med mange små pakker i.
![]() |
#3 |
![]() Sv: Har noen av dere bakt Manuelas smarties-sjokladekake?Jeg har vært på Joker, Rema og en liten lokal butikk her, men de hadde bare nonstop. Er mulig at det er tilfeldig og jeg skal inn til sentrum senere idag, så jeg tenkte at hvis noen vet at "de pleier å ha" så hadde det vært supert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Har noen av dere bakt Manuelas smarties-sjokladekake?Alt faller vel av når ikke Manuella lager det? Er vel en grunn til at det båndet er der
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen av dere bakt Manuelas smarties-sjokladekake?Jeg har laget den. Holdt seg helt fin frem til vi begynte å skjære i den. Men jeg syns den ble litt for mektig for min smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen av dere bakt Manuelas smarties-sjokladekake?
Alt jeg har prøvd av hennes oppskrifter har vært både veldig mektig og veldig søtt. Men akkurat denne kaken har jeg sett flere steder på nett, og man kan jo bare bruke hvilken kake man vil i bunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Har noen av dere bakt Manuelas smarties-sjokladekake?Jeg vet ikke hvor du bor og hvilke butikker du har tilgjengelig, men jeg har sett sånne poser med minismarties-pakker både på Smart Club og Ultra denne uka.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har noen av dere bakt Manuelas smarties-sjokladekake?Kiwi pleier å ha sånne små pakker med smarties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Har noen av dere bakt Manuelas smarties-sjokladekake?Jeg endte opp på Stor Cash (partihandel i Oslo) av alle steder og der hadde de både vanlige og mini Smarties. Jeg fant ikke KitKat men brukte Kvikklunsj.
Jeg fikk bakeboka hennes i julegave av mannen ifjor, men dette er det første jeg tester. Akkurat nå ser det ut som om jeg fikk det til (få se om den fortsatt står imorgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har noen av dere bakt Manuelas smarties-sjokladekake?Den så veldig fin ut. Den bloggen har fine bilder og sikkert gode oppskrifter, men jeg blir bare så lattermild av å lese det hun skriver.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Har noen av dere bakt Manuelas smarties-sjokladekake?Nydelig kake du har laget! Eldstegutten har bestilt en slik til sin bursdag, men jeg kommer til å bruke Non-Stop Melkesjokolade (finere farger enn vanlig Non-Stop), og dele Kvikk Lunsjen i to siden kaka jeg lager ikke blir så høy. Og så får heller bare alt rase når den deles |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Sv: Har noen av dere bakt Manuelas smarties-sjokladekake?
Skulle ha gjort det, men jeg hadde jo ikke fått noen rose av naboen, gitt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har noen av dere bakt Manuelas smarties-sjokladekake?Skikkelig fin kake |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|