Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Veskemote

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-12, 12:23   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Veskemote

Hva er årets veskemote? Jeg har en ganske glam veske, men trenger en som er så stor at vannflaske, strikketøy og ei bok går oppi. Men hvordan skal vesker se ut nå? Hva er din favoritt? Jeg trenger å lære at man ikke trenger se nyrik ut hele tiden, men synes samtidig svart er kjedelig. Hvis noen kan overbevise meg om at det ikke er det, er jeg glad for det.

Jeg trenger å se bilder av min neste veske.

Gammel 05-11-12, 12:50   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veskemote

Kommer an på hvor mye du skal legge i den, tenker jeg. Skal man velge veske som varer, finner man mer med en skinnveske - mer klassisk, liksom.

Gammel 05-11-12, 13:05   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veskemote

Ja, altså det er et poeng. Ikke over 1000. Eller er det urealistisk å finne noe i skinn til under tusenlappen? Merker i seg selv betyr ingenting.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.