Gavehjelp ønskes: ting/plagg med Citroën-logo!
Jeg trenger hjelp til en julegave. Jeg kjenner en 10 år gammel gutt med litt spesielle behov. Han er smal i interessefeltet sitt og strever med så mangt, både sosialt og faglig. Han har i tillegg hatt en tøff høst med en syk forelder og mye annet som har skjedd. Jeg har derfor lyst til å gi ham en julegave han kan ha ekstra glede av. Denne gutten har en altoverskyggende interesse. Dette er franske biler, og da i særdeleshet Citroën. Vi deler vel forsåvidt den interessen, han og jeg, men jeg må innrømme at han slår meg både når det gjelder kunnskap og iver.
Han ønsker seg Citroën-effekter. Aller høyest på ønskelista står noe så enkelt som lue elller helst buff med Citroën-logo på. Jeg har vært i kontakt med Citroën Norge, men de har visstnok ikke. Jeg vet det finnes, men jeg finner det altså ikke noe sted. Jeg ønsker meg derfor tips til nettbutikker/butikker som har noe sånt. Skulle noen ha brukt buff med Citroën-logo liggende, så kjøper jeg gjerne den også. Andre plagg/ting med Citroën-logo eller bilder på er også aktuelt.
|