|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() "Jeg sitter i et møte"Mange har vel opplevd å få den servert når man ringer til noen... "jeg sitter i et møte, så jeg kan ikke snakke akkurat nå".
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: "jeg sitter i et møte"Kanskje det var sjefen og han ikke ville innrømme å være på IKEA i arbeidstiden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: "jeg sitter i et møte"
Ja, det er helt greit i min verden også. Det var bare så morsomt å høre og se den hvite løynen
![]() |
#8 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: "Jeg sitter i et møte"
Eller fra? Eller fra et møte til et annet? Eller kanskje han bare hadde pausemøte for å gå på do? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Jeg sitter i et møte"Jeg tar den replikken hvis det er en telefonselger. For å kunne legger på kjapt og bli kvitt uvesenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Og a propos det; jeg har også reservert meg, og blir så perpleks når enkelte smutthullere leter meg opp at jeg bare blir sittende og frese. Jeg må få meg en strategi for møte med smutthullere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Jeg sitter i et møte""Jeg sitter i et møte" eller "jeg er på vei inn i et møte og må dessverre avslutte" er mine absolutt mest brukte unnskyldninger for å avslutte telefonsamtaler hvor den i andre enden aldri blir ferdig. Noen ganger er det til og med sant.
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: "Jeg sitter i et møte"Jeg sitter ofte i møter, men da tar jeg ikke telefonen. Det er jo helt snålt med slike som tar telefonen, sier "Kan jeg ikke ringe deg opp om en times tid. Jeg sitter i et møte, skjønner du." Så ikke ta telefonen da!
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: "Jeg sitter i et møte"Jeg synes det er enda teitere å først snakke lenge, og deretter si at man er i et møte. Stakkars de andre møtedeltakerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: "Jeg sitter i et møte"Vi har hage som ender i en gangvei, uten gjerde e.l. En dag satt det en dame på en stor stein nederst i hagen og snakket i mobil, og presterte å si at hun var på jobb. Jeg hadde veldig lyst til å gå bort og sette henne i gang med å rydde, siden hun nå sa hun jobbet der...
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Jeg sitter i et møte"syntes jeg ser det føre meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Epikur
|
![]() |
#19 |
Bedreviter
|
Det gjør jeg ofte. Da har jeg forlatt møtet umiddelbart etter at jeg ser hvem som ringer og står på gangen og prater. Jeg har mange på kontaktlisten min som er viktige nok til at jeg forlater et møte for å snakke med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: "Jeg sitter i et møte"Tja, om han hadde møtt kona si på Ikea, og så satt seg ned i en av sofaene, så var det jo teknisk sett ikke en hvit løgn en gang.
![]() |
|
|