Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Netflix-tips!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-12, 13:26   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Netflix-tips!

Vi må dele Netflix funn med hverandre!

Jeg må anbefale "30 grader i februari". En nydelig svensk dramaserie om en rekke mennesker og hvorfor de havnet i Thailand. Må ses :-)

Gammel 26-10-12, 15:57   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix tips!

Jeg har begynte å se "drop dead diva" - jeg vet ikke egentlig om serien er fantastisk, men den grep meg uansett....

Jeg ønsker gjerne filmanbefalinger jeg. Hva finnes på Netflix av "må-se filmer"

Jeg har sikkert sett mange, men det har seg gjerne slik at jeg helt mister grepet når jeg skal komme på hva jeg skal søke etter.

Gammel 26-10-12, 16:00   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Netflix-tips!

Okei, jeg håper noen kan tipse med om h organ jeg får norsk netflix? Har USA versjon via Apple tv. Har en Wii som ikke har vært i bruk på årevis, den står på stua. Hvordan kan jeg bruke den til netflix?

Gammel 26-10-12, 16:01   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har WD - hvordan man bruker wii har jeg ikke peiling på - men om man starter wii'en, er ikke netflix et valg da, mon tro?

Gammel 26-10-12, 16:05   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dexter!!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 16:08   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå ser vi Broen, for den gikk vi glipp av når den gikk på tv. Kjekt å kunne se en serie fortløpende og ikke måtte vente en uke på ny episode. Jeg skal se Dexter og Arrested Development etterpå tenker jeg. Arrested Development har jeg sett før, men nå er det på tide å se den igjen.

Gammel 26-10-12, 16:20   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått meg en ny guilty pleasure: Glee ...

Gammel 26-10-12, 16:32   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

haha! Glee har jeg og hatt en greie med da jeg oppdaget de for første gang. Det er to sesonger som ligger ut på netflix, tror jeg - ifg imdb er det fire sesonger ute. (jeg har sett en og to, men da ble jeg liksom litt lei...)

Gammel 26-10-12, 16:34   #9
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Ser på Doctor Who eg.
Ungane ser på diverse filmar og sauen Shaun.

Gammel 26-10-12, 17:10   #10
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser på Gossip Girl.

Gammel 26-10-12, 17:20   #11
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan jeg bruke wii til å se netlix på tv, altså? Jeg er nemlig grinete fordi samsung smart-tv bare har netflix-app til sine nyeste modeller og ikke vår fra i fjor. Men wii har vi jo ...

Gammel 26-10-12, 17:52   #12
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Inbetweeners. Jeg har sett den før, men ikke mannen, så vi ser sammen om igjen. Jeg ler meg fillete.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 20:18   #13
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Kan jeg bruke wii til å se netlix på tv, altså? Jeg er nemlig grinete fordi samsung smart-tv bare har netflix-app til sine nyeste modeller og ikke vår fra i fjor. Men wii har vi jo ...

Sikker på at det ikke er en programvareoppdatering tilgjengelig for TV-en, hvis den nå i utgangspunktet har smart-tv-funksjoner?

Gammel 26-10-12, 20:39   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her står det litt om netflix på wii. Lett som en plett, men noen trinn hvis du ikke har vært på nett med den før.

Sitat:

Gå til hjemskjermbildet på Nintendo Wii og velg Wii Shop Channel.
Når den er startet, velger du Start Shopping nederst på skjermen.
Velg Wii Channels øverst til høyre på skjermen.
Finn Netflix-applikasjonen, og merk den.
I skjermbildet Details skal du velge Update: 0 Wii Points.
Velg Wii System Memory i skjermbildet Download Location.
Velg OK i skjermbildet Selection Confirmation.
Velg Yes i skjermbildet Download Confirmation.
Når det er utført, ser du skjermbildet "Download Successful!". Velg OK.
Velg Wii Menu nederst i venstre hjørne.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 21:04   #15
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Sikker på at det ikke er en programvareoppdatering tilgjengelig for TV-en, hvis den nå i utgangspunktet har smart-tv-funksjoner?

Det gjør visst ikke det. Men nå har jeg fiksa det med wiien, og ungene har sett inspector gadget til fredagspizzaen - tydeligvis like moro som på sky-channel på 80-tallet.

Gammel 26-10-12, 21:18   #16
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vi har WD - hvordan man bruker wii har jeg ikke peiling på - men om man starter wii'en, er ikke netflix et valg da, mon tro?

Tar man i bruk Google ligger det instruksjonre ute - inkludert videoer på Youtube hvordan man gjør det.

Med WD mener du WDTV Live-serien? Geniale bokser. Har ikke prøvd Netflix på den, men synes Spotify-klienten er ganske god. Funker enda bedre om man har tastatur koblet til.

Gammel 27-10-12, 00:08   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Tar man i bruk Google ligger det instruksjonre ute - inkludert videoer på Youtube hvordan man gjør det.

Med WD mener du WDTV Live-serien? Geniale bokser. Har ikke prøvd Netflix på den, men synes Spotify-klienten er ganske god. Funker enda bedre om man har tastatur koblet til.

Jepp! Utrolig bra! Vi hadde Twix (?) før, men wD er genialt. Vi bruker app'en som kontroller. Funker fint det og, altså! Og prisen er jo heller ikke å forakte.

Netflix funker fint det og.

Gammel 02-11-12, 21:23   #18
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sett Arrested Development og gleder meg til returen i 2013 (iflg. IMDB). Og så har jeg nettopp oppdaget Firefly, hørt mye bra om den før men aldri sett den.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 01:07   #19
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er langt inne i Sons of Anarchy. Litt trasig at det bare er 3 sesonger som ligger ute. Jeg har nettopp sett Episode 6 i sesong 3 og har litt noia for å ikke ha sesong 4 tilgjengelig!

Gammel 03-11-12, 02:17   #20
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Hvordan fungerer netflix egentlig? Ligger alt som er tilgjengelig søkbart, og blir det tilgjengelige byttet ut sånn innimellom?

Etter en tråd om Stephen King her inne, så gikk jeg løs på Netflix for å finne filmer basert på hans romaner. Han er min yndlingsforfatter, og jeg elsker filmene hans. Men til min store fortvilelse så finner jeg bare en film av han der inne: Pet sematary.

Den har jeg sett i kveld (nattesøvn bye-bye), og jeg vil se mer. Men jeg finner ikke mer.

Kan jeg håpe på at jeg er elendig på å søke, og at FP kommer med tipsene, eller at Netflix stadig kommer med nye filmer, og at det finnes et håp for en King elsker?

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.