Alenetur til London
Ok. Nå trenger jeg noen seriøse opmuntrende råd her.
Jeg og søskenbarnet mitt skulle reise til London i november, turen er betalt og hun har nå sagt at hun ikke skal reise alikevel.
Jeg har vært i fyr og flamme i lengre tid over denne turen, og kjenner at jeg IKKE vil la den gå til spille.
Jeg har prøvd å få med meg noen andre, men uten hell. Forståelig nok når det kun er litt over en mnd til og det er fra onsdag kveld til tirsdag.
Jeg har kommet til den konklusjon at jeg kommer til å reise alene om ingen vil være med meg. Det skremmer rævva av meg å tilbringe flere dager ALENE i en storby, men jeg kjenner byen relativt godt og har ingen problemer med å komme meg fram der borte. Likevel så får jeg litt angst for å skulle spise alene, sitte på hotellet om kveldene helt alene, oppleve juleLondon helt alene uten andre.
Kan dere (VÆR SÅ SNILL) komme med positive ting jeg kan gjøre selv om jeg er alene?
Jeg er en i overkant sosial person, så bare det å skulle gå ut å spise middag alene i flere dager er uhorvelig skremmende.
Jeg kommer til å kutte turen ned til onsdag-søndag, slik at det blir to dager kortere. Da blir det også litt billigere.
HJELP!!!