Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva gir man i 40-årsgave?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-12, 22:25   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Hva gir man i 40-årsgave?

Hva ligger prisen på?

Scenario: Mann og kone leier lokale og feirer dobbel 40årsdag. Mat og drikke til maten er inkludert.

Vi hadde ikke gitt gave til han om jeg ikke hadde vært invitert til hennes dag. Vi (mann og jeg) er invitert, men min mann kan ikke gå.

Såh, hvor mye gir jeg i gave og hva skal man finne på? Gavekort?
De er glad i camping, på fjellet og til sjøen, litt interiør, ikke særlig kulinariske.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 22:26   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gir man i 40 årsgave?

Gavekort på xxl. 500?

Gammel 06-10-12, 00:17   #3
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gir man i 40-årsgave?

Ja, jeg har lurt på gavekort på XXL. Har spurt hva de ønsker seg, men ikke fått svar.

Gammel 06-10-12, 00:20   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker at en bruker her inne fikk slak line til sin 40-årsdag og jeg syntes det var ganske så genialt.

Gammel 06-10-12, 00:45   #5
Señora

Señora sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg husker at en bruker her inne fikk slak line til sin 40-årsdag og jeg syntes det var ganske så genialt.

Det finnes det nok garantert ikke to stk. av på gavebordet. Fantastisk!

Gammel 06-10-12, 12:37   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

De er da litt sporty, de du skal til? Om det er de jeg tror det er. Gavekort på XXL er lurt. Og kanskje gå sammen med andre? 5-600 kr til sammen?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 14:14   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var i førtiårsdag forrige helg. Leid lokale og mat, medbrakt drikke. Spleiset med et vennepar på gavekort til 1000 kr.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 14:21   #8
Señora

Señora sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

De er da litt sporty, de du skal til? Om det er de jeg tror det er. Gavekort på XXL er lurt. Og kanskje gå sammen med andre? 5-600 kr til sammen?

Jepp, vi tenker nok på de samme, hun har to navn og begynner på M.

De er sporty ja, jeg skal høre med de andre klubbdamene hva de tenker, men det var vanskelig å spørre i klubben da vi var hos feirende dame.

Gammel 06-10-12, 16:34   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er fantastisk til å gjette. Forøvrig pleier vi alltid å spleise i den klubben jeg går med vår felles venninne. Send henne sms. Hun har erfaring. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 17:03   #10
Señora

Señora sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg er fantastisk til å gjette. Forøvrig pleier vi alltid å spleise i den klubben jeg går med vår felles venninne. Send henne sms. Hun har erfaring. Knis.

Vi har alltid spleiset tidligere vi også og er i første runde med 40 årsdager som kommer fremover.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.