Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[London] Kjøpe Dr Martens

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-12, 15:09   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

[London] Kjøpe Dr Martens

Jeg har ett mål for øyet førstkommende helg. Jeg skal kjøpe meg
Dr Martens i London. Noen som kan anbefale meg ett sted som har
bra utvalg?

Foruten vanlig svarte og burgunder så er jeg på utkikk etter disse:

Gammel 26-09-12, 15:12   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: [London] Kjøpe Dr Martens

Jeg vil tro den på Neal Street har det meste? Den heter The Dr Martens Store. Eller noe sånt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 15:57   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh de var deg. Har ingenting å bidra med, men de der må du ha.

Gammel 26-09-12, 16:26   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Åh de var deg. Har ingenting å bidra med, men de der må du ha.

Jeg har sett etter disse i 2 år, men pt. ikke finner størrelsen min.
En 40-åring kan bruke disse sant??

Tusen takk for tips ang Neal St. Jeg mener det finnes en Martens outlet i London, men jeg klarer ikke å google meg frem.

Gammel 26-09-12, 16:14   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dr. Martens-butikken i Neal Street, ja. Det er ved Covent Garden. Koselig strøk.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 18:32   #6
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

http://www.britboot.co.uk/engine/shop/index.html

Jeg fant jeg fant!! Den ligger i Camden Town.
British Boot Company.

Gammel 26-09-12, 18:39   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

De er skikkelig fine Jeg har siklet på de på Ebay. Tror jammen jeg må ta meg en tur på den butikken neste gang jeg er i London

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 19:13   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

De er skikkelig fine Jeg har siklet på de på Ebay. Tror jammen jeg må ta meg en tur på den butikken neste gang jeg er i London

Camden Town er ett utrolig morsomt sted å vandre i. Mye artig å se, både av butikker og mennesker.

Gammel 27-09-12, 08:41   #9
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg så de "rose" Dr Martens i Camden i sommer. Jeg hadde såå lyst på de, men mannen mente jeg var for gammel. så da kunne det var det sammen. Men fine er de.

Gammel 26-09-12, 19:10   #10
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Også har jeg lyst på disse:

Gammel 27-09-12, 08:59   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Se må du ha!
Aner ikke hvor du må dra, men kan fortelle at jeg sikler på samme støvel var den høyeste modellen......

Gammel 02-10-12, 22:32   #12
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Jeg har funnet de og prøvd riktig størrelse, men kjøpte de ikke. Jeg har for tynne legger til at de satt pent. De "henger" i rosene og de bulker seg nedover, så nope, ingen rosestøvler til meg.

De andre jeg viser til her er en special edition støvel som kun bestilles på nett og i enkelte størrelser. *Bomtur mht boots i Dr. Martens Neal St. og i Camden Town*

Gammel 02-10-12, 22:33   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har funnet de og prøvd riktig størrelse, men kjøpte de ikke. Jeg har for tynne legger til at de satt pent. De "henger" i rosene og de bulker seg nedover, så nope, ingen rosestøvler til meg.

De andre jeg viser til her er en special edition støvel som kun bestilles på nett og i enkelte størrelser. *Bomtur mht boots i Dr. Martens Neal St. og i Camden Town*

Surt! Håper du hadde fin tur ellers!

Gammel 03-10-12, 00:10   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes en liten butikk rett rundt hjørnet for t-banestoppet Camden Market. De selger bare drMartens. De hadde svarte med røde blomster i går. De var for trange i leggene til meg, så jeg kjøpte et par mørke, mørke lilla.

Den med sløyfe så jeg på Shue (eller noe sånt) på Oxford street (mot Tottenham Court Road) på søndag. De hadde de lave med blomster på lørdag, men ikke på søndag.

Gammel 03-10-12, 00:19   #15
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det finnes en liten butikk rett rundt hjørnet for t-banestoppet Camden Market. De selger bare drMartens. De hadde svarte med røde blomster i går. De var for trange i leggene til meg, så jeg kjøpte et par mørke, mørke lilla.

Den med sløyfe så jeg på Shue (eller noe sånt) på Oxford street (mot Tottenham Court Road) på søndag. De hadde de lave med blomster på lørdag, men ikke på søndag.

Tusen takk for tips Tjorven. Jeg har trålet de fleste butikker på Camden Market i helgen og Oxford... Mange hadde de med sløyfer på, men ikke riktig brunfarge og fòr. Vi kom hjem i dag etter en FANTASTISK tur i London.

Gammel 11-11-12, 17:50   #16
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror de med sløyfe på stod i hylla på Dr. Martens Store på Söder i Stockholm i går, til opplysning.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.