|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Facebook og venneforespørslerTo ganger har jeg fått bekreftet at x eller y har godtatt venneforespørselen min. Tingen er at jeg aldri har spurt disse om å være venn med dem. Begge disse personene er jenter på ca 13 år. Den ene er datteren til en fb-venn, den andre tror jeg ikke har noen felles venner med meg (men er datteren til en bekjent irl).
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Facebook og venneforespørslerEr du helt sikker på du ikke har spurt dem? Jeg oppdaget at det var veldig lett å sende venneforespørsel uten å mene det.
![]() |
![]() |
#3 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook og venneforespørslerHar du brukt fb på telefon?
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook og venneforespørslerDet oppdaget jeg også, fra iPhone. Hadde gjort et søk og plutselig hadde jeg trykket på plussen på høyre side. Litt flaut egentlig.
![]() |
#5 |
![]() Sv: Facebook og venneforespørslerBruker jo telefon og brett. Hmm, kan jeg ha kommet borti selv? Jaja.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Facebook og venneforespørslerJeg har også hatt noen utilsiktede venneforespørsler etter iPhonebruk. Det er utrolig lett å komme borti mens man scroller.
![]() |
![]() |
#7 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Facebook og venneforespørslerJeg har kommet borti og sendt en del forespørseleer via iphone. Har heldigvis alltid oppdaget deg, og fått avbrutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Facebook og venneforespørsler
Så vidt jeg vet er ikke han på facebook. Han spiller bare på brettet mitt.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook og venneforespørslerJeg fikk en ny venn da mannen hadde brukt min pc, ikke tenkt over at det var min facebook som var logget på, og sendte venneforespørsel til en kollega (som jeg aldri hadde møtt, må si det var litt rart at hun aksepterte
![]() |
|
|