Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tips og råd om bidrag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-12, 12:42   #1
FulltidsstudentogPrins
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2012
FulltidsstudentogPrins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tips og råd om bidrag

Hei hei

Jeg er helt ny her inne, faktisk bare 5 min gammel, før jeg forstod hvordan dette fungerer. Håper jeg kan få litt veiledning, tips og råd om hva som er vanlig angående bidrag. Og da tenker jeg ikke på NAV kalkulatoren, som etter min mening ikke har noe for seg i det hele tatt. Med mindre man er perlevenner med xen/far til barnet og vet nøyaktig hva han tjener.

Jeg er aleine mor/forsørger til en nydelig gutt, og samtidig fulltidsstudent. Siden gutten min var født har jeg mer eller mindre vært aleine med han etter manglende interesse fra far. Men da jeg begynte å spørre om bidrag steg interessen... Far nekter å oppgi riktig inntekt og kjøper ikke klær til gutten som han kan bruke hjemme. Barnehagen har han nettopp begynt å gi et bittelite bidrag til. Hva er egentlig vanlig å få i bidrag når man lever på minstesatser, er fulltidsstudent og far har han min samvær??? Jeg vet nav har sin kalkulator, men den fungerer jo bare om begge er ærlige og man er samarbeidsvillig...

Håper på svar som kan lede meg litt i riktig rettning, takker på forhånd

FulltidsstudentogPrins er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
bidrag til aleinemor

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.