Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kvalitet på nylonstrømpebukser. Finnes det noen gode?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-12, 10:28   #1
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Kvalitet på nylonstrømpebukser. Finnes det noen gode?

Ja, gjør det? Synes absolutt alt får hull etter en gangs bruk.

Gammel 10-09-12, 10:40   #2
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvalitet på nylonstrømpebukser. Finnes det noen gode?

Om du setter kvalitet opp mot pris synes jeg Lindex gir mye for pengene.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 10:41   #3
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tips! Noen som har noen erfaring med Ellos da? Er inne på nettsiden nå og skal muligens ( ) raske med meg noe derfra.

Gammel 10-09-12, 10:44   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Om du setter kvalitet opp mot pris synes jeg Lindex gir mye for pengene.

Enig. Jeg synes for så vidt også den enkle halvblanke 2-pakningen fra HM er helt OK. 50 kr for to.

Gammel 10-09-12, 10:44   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wolford. Ingen over, ingen ved siden.

De er dyre, men når jeg skyller dem opp etter hver bruk (skyller dem lett i vasken på badet, med litt håndsåpe på hælen bare), så varer de gjerne i månedsvis. Definitivt de billigste strømpene jeg bruker når jeg regner pris pr. brukstime.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 11:04   #6
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Wolford. Ingen over, ingen ved siden.

De er dyre, men når jeg skyller dem opp etter hver bruk (skyller dem lett i vasken på badet, med litt håndsåpe på hælen bare), så varer de gjerne i månedsvis. Definitivt de billigste strømpene jeg bruker når jeg regner pris pr. brukstime.

Mulig jeg skal gå for den dyrere varianten da ja. Det er jo utrolig irriterende å måtte kjøpe nye hele tiden. Og det blir jo dyrt i lengden selvfølgelig.

Gammel 10-09-12, 11:11   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wolford er absolutt verdt pengene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 11:21   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Mulig jeg skal gå for den dyrere varianten da ja. Det er jo utrolig irriterende å måtte kjøpe nye hele tiden. Og det blir jo dyrt i lengden selvfølgelig.

Det aller beste med Wolford, er at jeg alltid har strømper i skuffen nå. Jeg slipper å kjøpe nye annen hver gang jeg skal bruke dem.

Det siste Wolford-paret jeg kastet, fikk hull på innsiden av lårene av bruksslitasje. De var godt brukt, kan man si.

En gang opplevde jeg at et par med Wolford-strømper fikk hull på låret i det jeg tok dem på meg første gang. Utrolig irriterende, så klart. Så irriterende at jeg gikk tilbake og klaget, og da fikk jeg jammen et nytt par, for det var garanti på dem(!). (Garantien dekker ikke hull som følge av at du river opp strømpene på en spiker altså, men uforklarlig revne på låret fikk jeg erstatning for.)

Gammel 10-09-12, 11:33   #9
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Hvor kjøper du Wolford, Teofelia? Finnes det på nett?

Gammel 10-09-12, 11:36   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Hvor kjøper du Wolford, Teofelia? Finnes det på nett?

Sist jeg kjøpte i Norge, tror jeg var på et Esthetique-parfymeri. De er ikke vanskelige å finne i norske butikker, vanligvis.

Hvis du bor i nærheten av Oslo, finner du dem trolig på strømpeavdelingen på Christiania Glasmagasin og Steen&Strøm, for å nevne noen.

Jeg har aldri handlet dem på nett, men det er helt sikkert mulig.

Gammel 10-09-12, 11:47   #11
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Bor i Oslo og jobber i sentrum, så det skal gå fint. Takk for tips!

Gammel 10-09-12, 12:03   #12
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Wolford, ja. Kjöpte et par en gang i nöden fordi jeg hadde glemt aa kjöpe og var först litt smaairritert paa meg selv fordi de var saa dyre, men fy sören for en forskjell. De varte jo MYE LENGER enn andre.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 12:15   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Jeg har for øvrig to par med stay ups, 50 denier, som jeg kjøpte da jeg var gravid med min nå ti år gamle datter. Jeg vekslet mellom de to parene hele vinteren gjennom da jeg var gravid, og jeg bruker dem sporadisk fremdeles. Det ene paret var Wolford og det andre Dior. De kostet vel noe i størrelsesorden 300 kroner paret for ti år siden, men billigere strømper enn det har jeg vel aldri hatt noen gang.

Gammel 10-09-12, 12:23   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bor i Oslo og jobber i sentrum, så det skal gå fint. Takk for tips!

De har egen butikk i grensen!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 12:24   #15
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Yey!

Gammel 10-09-12, 12:51   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Butikk i Hegdehaugsveien også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.