|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvalitet på nylonstrømpebukser. Finnes det noen gode?Om du setter kvalitet opp mot pris synes jeg Lindex gir mye for pengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Kvalitet på nylonstrømpebukser. Finnes det noen gode?Takk for tips! Noen som har noen erfaring med Ellos da? Er inne på nettsiden nå og skal muligens (
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Kvalitet på nylonstrømpebukser. Finnes det noen gode?
Enig. Jeg synes for så vidt også den enkle halvblanke 2-pakningen fra HM er helt OK. 50 kr for to.
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kvalitet på nylonstrømpebukser. Finnes det noen gode?Wolford. Ingen over, ingen ved siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sånn passe sane
|
Mulig jeg skal gå for den dyrere varianten da ja.
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
Det aller beste med Wolford, er at jeg alltid har strømper i skuffen nå. Jeg slipper å kjøpe nye annen hver gang jeg skal bruke dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
Sist jeg kjøpte i Norge, tror jeg var på et Esthetique-parfymeri. De er ikke vanskelige å finne i norske butikker, vanligvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvalitet på nylonstrømpebukser. Finnes det noen gode?Wolford, ja. Kjöpte et par en gang i nöden fordi jeg hadde glemt aa kjöpe og var först litt smaairritert paa meg selv fordi de var saa dyre, men fy sören for en forskjell. De varte jo MYE LENGER enn andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kvalitet på nylonstrømpebukser. Finnes det noen gode?Jeg har for øvrig to par med stay ups, 50 denier, som jeg kjøpte da jeg var gravid med min nå ti år gamle datter. Jeg vekslet mellom de to parene hele vinteren gjennom da jeg var gravid, og jeg bruker dem sporadisk fremdeles. Det ene paret var Wolford og det andre Dior. De kostet vel noe i størrelsesorden 300 kroner paret for ti år siden, men billigere strømper enn det har jeg vel aldri hatt noen gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|