|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
KurvfestI morgen skal jeg på en felles bursdagsfeiring til et vennepar og de har invitert til kurvfest. Jeg vet så fint lite om hva man tar meg seg av mat i slike anledninger og jeg er ikke særlig flink til å lage mat fra bunnen av. Jeg ble tipset om tomat og mozzarellasalat, er dette en ok rett å ta med i en slik sammenheng? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: KurvfestDet høres finfint ut!
|
|
|
#3 |
|
tankefull
|
Sv: KurvfestJeg pleier lage pastasalat når jeg skal på korgafest som vi kaller det. Ellers har jeg sett at folk har tatt med pizza, boller, allslags salater, kake, lapper/sveler, fylte horn osv. Det er i grunnen bare fantasien som setter grenser. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KurvfestJa, det slo meg også at det kan jo bli et veldig spesielt utvalg om mange tenker det samme, men tror det kommer mye folk så da blir det nok et spennende utvalg tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KurvfestKlart du kan kjøpe noko saman til dei! Nytt sengetøy for eksempel? Det er mi favoritt par-gåve.
|
|
![]() |
|
|