|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Frisyre for noen som har mistet halvparten av håretJeg har en halvtåring, ammer, og har antakelig mistet halvparten av håret mitt siden fødselen = jeg ser noe kokko ut og det blir neppe bedre ettersom halve hårmanken selvfølgelig kommer tilbake omtrent i høst.
![]() |
#2 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frisyre for noen som har mistet halvparten av håretHvilken lengde er det på håret?
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Frisyre for noen som har mistet halvparten av håretOppklipt og gradert rundt ansiktet. Det er det jeg har, men det er sjelden noen ser det pga den evige hestehalen/knuten.
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Frisyre for noen som har mistet halvparten av håret |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Frisyre for noen som har mistet halvparten av håretDersom du googler oppklippet hår så får du mange ulike varianter. Plukk det som passer best for deg. Ikke la deg skremme av at noen av modellene er annerledes sminket og stylet enn du foretrekker.
![]() |
#8 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Frisyre for noen som har mistet halvparten av håretEn del frisører synes også det er stas å få frie hender, det er jobben deres så de fleste er faktisk flinke - men vær trygg på hvor mye lengde du ønsker å beholde om du sier fritt fram.
![]() |
#9 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Frisyre for noen som har mistet halvparten av håretFrisyre? Da jeg hadde nøyaktig samme problem da eldsten var 10 måneder, ringte jeg til ei venninne med klippemaskin. Mannen fikk det ærefulle oppdraget, og jeg ble faktisk kjempefin med 5 mm hår.
![]() |
![]() |
#11 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Frisyre for noen som har mistet halvparten av håret
![]() |
#13 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Frisyre for noen som har mistet halvparten av håretDet kommer selvfølgelig an på kvaliteten på håret ditt. Jeg må ha "sveis" som Enhjørning snakker om, hvis jeg skal slippe å gjøre noe annet med håret mitt enn å gre det. Håret mitt er tørt, krøllete og frizzy.
![]() |
#14 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Frisyre for noen som har mistet halvparten av håretAvhengig av fall og tyngde vil det fort kunne falle litt rett ned, men der hjelper oppklippen selv den lateste. Problemet mitt er at det naturlige fallet svinger hver sin vei. Ut på ene siden og inn på den andre siden.
![]() |
#15 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da kan du gjøre som meg: Står opp, kjemmer det og sprayer litt saltvannspray i håret (evt strør litt volumpulver i) og "rufser" det litt til med fingrene. Tar noen få sekunder lengre, men gir håret litt mer volum enn bare å gre det og så ferdig. VELDIG lite arbeid, og blir faktisk ikke så verst.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frisyre for noen som har mistet halvparten av håretJeg er akkurat i det stadiet der håret vokser ut igjen, og har 3-4 cm lange hår som står rett opp rundt hele hårfestet og i sideskillen. Lekkert. Det finnes ingen frisyre i verden som kan gjøre meg fin akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frisyre for noen som har mistet halvparten av håretSier som flere at vedlikeholdsfaktoren er helt avhengig av hårtype.
![]() |
![]() |
#18 |
Kjernesnill
|
Jeg er i denne kategorien: Jeg har hår med litt fall i, det gjør litt som det vil selv. Ergo føner jeg det tørt. Jeg vasker håret annenhver dag. Kan godt droppe stylinggreier, men med litt silkeprotein på spissene ligger håret bedre og varer litt lenger.
![]() |
#19 |
can-jur
|
![]() Sv: Frisyre for noen som har mistet halvparten av håretHestehale. Og evt spenner til ammehåret.
![]() |
![]() |
|
|