|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hotell i LondonSkal til London til våren (ja, lenge til) med mamma og datter og trenger hotell. Vi bor nok alle tre på samme rom. Tips til hotell? Pleier stort sett å bo på Holiday Inn Mayfair eller Radisson Blu når jeg reiser der med jobb, men vi ønsker egentlig ikke å betale så mye. Pluss om det er litt sentralt.
|
|
|
#2 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hotell i LondonVi bodde på Travelodge-Waterloo da vi var i London alle 4 i sommer. det var helt ok - reint, minimalistisk og bra nok frokost og alt for oss.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Hotell i LondonMannen, sønnen og jeg bodde på tremannsrom på Blakemore Hyde Park i påsken, det var veldig grei standard og god frokost, kort vei fra Paddington, nær Bayswater undergrunnsstasjon og tre minutters spasertur til Kensington Gardens.
|
|
|
#4 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
Sv: Hotell i LondonVi skal også på jentetur til London til våren, og ønsker å være 4 på samme rom. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i LondonPremier Inn er også et bra kjede. Ett hakk opp fra Travelodge, men mye bedre frokost. Jeg skal bo 3 netter i London nå i oktober til £49 natta. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hotell i LondonHarlingford er et lite og koselig hotell ikke langt fra Russell Square. Enkelt- og dobbeltrommene er knøttsmå, men jeg har hørt at tremannsrommene er romslige. Prisen er inkludert frokost.
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: Hotell i London
Hvilket Premier Inn har du valgt?
|
|
|
#8 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i LondonJeg skal til Premier Inn Old Street. Det er litt lenger øst enn jeg pleier å bo (og vi snakker ikke om langt unna sentrum), men prisen var uslåelig. Jeg får jo reise til London med business class med BA (alltid verdt å sjekke, forresten) og bo på hotell for det samme som overnattingen alene normalt koster. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hotell i LondonVi bodde på Doubletree by Hilton på Victoria når vi var der sist, det var et hyggelig hotell med god frokost. Men jeg aner ikke egentlig hva prisen er, det var jobbtur.
|
|
|
#10 |
|
Eklektisk
|
Der skal jeg bo i september. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vi vurderte det, men mamma endte opp med å bestille det som ligger i nærheten av London Eye. Satser på at det er helt greit for oss.
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Kanskje ti minutter? Det er to stasjoner omtrent like langt fra hotellet - Bayswater og Queensway, hvis jeg husker riktig. Og så er det bare et par minutter til en bussholdeplass, og bussen går langs Kensington Gardens/ Hyde Park til f.eks. Marble Arch.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der bodde jeg, svigermor, storesøster og mellomsøster i vinterferien. God frokost, romslige rom, rent og pent og grei beliggenhet! God tur! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell i Londonhttp://www.parkwoodhotel.com |
|
|
|
|
|
#15 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hotell i LondonJeg stortrives på London Elizabeth Hotel.
|
![]() |
|
|