|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?Hvor gammel var ungene deres når de kuttet ut kompisbursdager? Min 14 åring vil nemlig ikk ha noen form for feiring med kompiser. Har foreslått at han kan invitere et par kompiser på pizza og film, og lovt at vi voksne drar ut. Men han vil ikke. Jeg som elsker å feire bursdager skjønner jo ikke at det er mulig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?Det vet jeg ikke for alle mine vil feire bursdagen sin. Eldste er 17.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?Meget individuelt tenker jeg
|
|
|
#4 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?Mine sluttet med barnebursdager da de var 10-11 år gamle. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?Fjortenåringen vil helst ikke, nesten seksten ser for seg å invitere tjue. Og jeg er nesten førti og feirer gjerne. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?Fjortisen min liker å feire med å stikke på kino og Peppes med kompiser, for eksempel. Ren hjemmefeiring gidder han ikke mer. |
|
|
|
#8 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?Min 16-åring hadde hjemmebursdagsfeiring i fjor da han ble 15 - film, gotteri og pizza, småsøsken hos mormor på overnatting og mor & far holdt seg unna. Mener han hadde det samme da han ble 14?
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?....
Sist redigert av Pesten : 12-11-12 kl 00:03. Årsak: måtte legge til litt |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Borte
|
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?Min tiåring må ha alle jentene i klassen i år også, men hun ville nok helst hatt bare de 3-4 nærmeste vennene om hun kunne valgt helt fritt. Neste år får hun nok ha en mindre bursdag og om hun en dag skulle ønske å droppe vennebursdag så er det greit for meg.
|
|
|
#11 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?13-åringen skal ha hjemmebursdag. De inviterer ikke lengre alle jentene i klassen, men hun vil ha 9 av de beste på overnattingsbursdag. Temaet i år tror jeg blir Retro fra 50-tallet.
|
|
|
#12 |
|
Einsam
|
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?Guttungen feiret 10-årsdagen i våres, men hadde da noen kompiser på besøk, med pizza og film, før de ble rastløse og måtte ut en tur på slutten. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?Husker for etpar år siden så var det en mamma som sa at det ble tatt opp i klassen til eldstesønnen hennes at alle i klassen skulle opprettholde bursdagsferinger for alle gutta/jentene felles ut barneskolen.
|
|
|
|
#14 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?Eldste er 17 år, og etter at hun begynte på ungdomsskolen begynte vi med familiebursdag med kaker hjemme. Bursdagsfeiring med venner begrenser seg til at hun tar med seg 2-3 venninner på pizza og is til dessert. I fjor leide vi lokale, og hun feiret 16-årsdag sammen med bestevenninnen sin som har bursdag dagen etter, og de feiret med hele vennegjengen tilstede. Pizza, kaker, godteri og snaks, høy musikk og god stemning.
|
|
|
|
#15 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?Jeg hadde sett for meg at 10-årsdagen skulle bli den siste skikkelige kompisbursdagen, men alle har så langt feiret 11-årsdagene i klassen til ungene, så da fortsetter vi.
|
|
|
#16 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor lenge vil de ha bursdagsfeiring?I går fikk størstemann bursdagsinvitasjon fra en på fotballen. Han ville ikke be gutta i klassen sin og har visst heller valgt å be de han trener sammen med..
|
|
![]() |
|
|