Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kosehelg i skrekkelige Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-12, 23:42   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Kosehelg i skrekkelige Oslo

Jeg sitter nå på hotellsengen min i Pilestredet og nyter starten på en langhelg. Det er jo deilig og varmt her jo. Og woken på Tullins smaker akkurat som i gamle dager. Jeg har bodd i Oslo i mange år så jeg bruker å reise hit for å henge med venner og bare kose meg på kafe et par ganger i året. Jeg bruker jo alltid å campe med kjente,men har nå kostet på meg hotellrom siden magen begynner å bli stor og kroppen ikke helt klar for dårlig sovesofa eller flatseng. Jeg har en tendens til å havne i mimremodus og bare dra på gamle kjente kafeer og spistesteder. Vil gjerne ha innspill på koselige kafeer med sofa der jeg kan lese bok og kose meg. Har en del avtaler denne helga, men skal kose meg litt alene også. Jeg skal blant annet klippe meg på frogner på fredag og lurer på om noen har tips til bra lunsjsted der? :best kjent på østkanten: Ellers noe bra i byen som passer for en gravid dame med skranglete bekken i helgen?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 23:49   #2
Observatøren

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kosehelg i skrekkelige Oslo

Hva liker du å spise da?
Jeg liker kolonihagen mest på grunn av stemnngen, men de har god kaffe og god mat. Ellers åpent bakeri, alltid god stemning.

Kos deg!

Gammel 08-08-12, 23:52   #3
vixen

vixen sin avatar

vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Åpent bakeri ja. Det er fint! Ikke vært der på mange år så passer fint med et gjensyn.

Gammel 08-08-12, 23:55   #4
Observatøren

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Men,men,men, når du or der du bor bør du ta turen til blings på st olavs plass. Der er det veldi god mat, men ikke så hyggelig å sitte. Ellers har du Mocca på uranienborg.

Gammel 09-08-12, 00:15   #5
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Laundromat på Bislett er ein god plass å sitte og lese bok. Der har dei mjuke stolar også.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 10:01   #6
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Kafe Caffe i Parkveien har byens beste muffins, og gode sandwicher og bagels.

Gammel 09-08-12, 10:10   #7
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så deilig! Italiensk is på Dolce Vita må du ha. Den er så god, at jeg aldri har tenkt over hvor gode møbler de har.

Gammel 09-08-12, 10:54   #8
vixen

vixen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Så deilig! Italiensk is på Dolce Vita må du ha. Den er så god, at jeg aldri har tenkt over hvor gode møbler de har.

Jeg jobbet noen meter ned i gata (på kontor resiserer: ) fra Dolce vita før og stoppet der fast for morgenkaffe. Kaffe og is der står nesten alltid på agendaen når jeg er i Oslo.

Parkveien beveger jeg meg aldri i, men det er kanskje et mål for i morgen. En vestkantsdag rett og slett.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.