|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Restauranter i StavangerJeg har vært på en fin en en gang, men jeg har glemt hva den heter. Den var under et hotell tror jeg. :bidrar: Det var en sånn en med haugevis av retter. Sist redigert av Neket : 08-08-12 kl 11:22. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Restauranter i Stavanger
Åja! Men det er litt oppstuss å komme seg t/r, man må hentes å bringes av båt (som de kan ordne), og man MÅ ha en omvisning i hagen - det er litt av vitsen med å dra dit. Så det krever litt tid. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Restauranter i StavangerTango har god mat og ligger i sentrum. http://www.tango-bk.no/
|
|
|
#8 |
|
Shake it out!
|
Sv: Restauranter i StavangerTango, Timbuktu, Straen fiskerestaurant, bevaremegvel... Jeg tror jeg har vært litt lenge borte, har ikke helt oversikten. Men skal du til Stavanger?
|
|
|
#9 |
|
Tatt på
|
Sv: Restauranter i StavangerRenaa http://www.restaurantrenaa.no/index.htm
|
|
|
#11 |
|
I endring
|
Sv: Restauranter i StavangerPreikestolen fjellstue http://www.preikestolenfjellstue.no/...php?fo_id=3001 du må reise med båt men maten er utmerket.
|
|
|
#12 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Restauranter i StavangerRenaa. Nero har jeg vært på et par ganger, det er typen der det tar tre timer å komme gjennom ni retter, og man er like sulten når man drar. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Restauranter i StavangerJeg anbefaler også Renaa. Jeg og mannen var på renaa matbaren tidligere i sommer da vi var i Stavanger, og det var veldig god mat. Mannen snakker ennå om blåskjellene der. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Restauranter i StavangerDet er renaa som har flere avdelinger, sant? En Bistrolignende sak og en mer upscale? Den anbefaler jeg i hvert fall, selv om jeg bare har vært i bistro-delen.
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Restauranter i StavangerFlor og fjøre er morsomt, men mer en event enn en restaurantopplevelse. Selv om kokken der er en opplevelse i seg selv.
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Restauranter i StavangerFlor og fjære er magisk, men maten er bare middelmådig, altså. Dessuten er det ikke i Stavsnger. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Shake it out!
|
Enig i det. Kokken er en opplevelse i seg selv. Og maten er helt ok, men gourmet er det ikke.
|
|
|
#18 |
|
Sv: Restauranter i StavangerEnig med siddisene, det er mye god mat på restaurantene i Stavanger. Hilsen litt nord for Stavanger, men som gjerne drar til Stavanger for å spise god mat og litt shopping. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Restauranter i StavangerTango, Renaa, Nero og 2.etasje på NB Sørensen er alle gode restauranter som er velegnet for jobbmiddager |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Ja, flott sted, særlig på denne årstiden.
|
![]() |
|
|