|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Fly i november/desember til LondonVi har tenkt oss til London en tur i år. Jeg hadde håpt å få det til i september men det passet ikke, så vi har vudert oktober.
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fly i november/desember til LondonJeg var i London i November i fjor, begynnelsen. Hadde det fint og varmt, julegatene åpnet da. Var også der året før i slutten av oktober, rett før julegatene åpnet, enda varmere da. Men, fullt kaos overalt pga juleshoppingen.
|
|
|
#3 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Fly i november/desember til LondonJeg var der i November i fjor. Åpne julegater, stappfullt av folk og deilig vær ogtemperatur (jeg gikk i ballerinasko). Jeg ville dratt oktober/november fremfor desember m.t.p. hvor utrolig fullt Oxford Street var da jeg var der. Neste gang reiser jeg midt i uken forresten f.eks. Tirsdag til Lørdag.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Fly i november/desember til LondonEnig med VR her at okt/nov er bedre enn nov/des. I fjor reiste vi tirsdag til torsdag (jobb) og året før var det onsdag kveld til lørdag.
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fly i november/desember til LondonVi var der rundt 10. november ett år og da åpnet de julegatene akkurat den helga. Du må vente med å dra til julegatene åpner da i starten av november. Det er utrolig flott med alle julebutikkvinduer og julegater. Vi har stort sett vært i midten av november når vi har vært der før jul de årene vi har vært der. Slutten av oktober blir litt tidlig for julegatene. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fly i november/desember til LondonDa får vi satse på begynnelsen av november så vi får med oss julegatene
|
|
|
|
#7 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Fly i november/desember til LondonDet er i alle fall bedre å fly tidlig i november enn i slutten av november/desember, for da risikerer man snøvær. Det gir ikke nødvendigvis så ille turbulens, det er ikke storm det er snakk om, men trafikken stopper jo helt opp. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
lettere utlada
|
Sv: Fly i november/desember til LondonJeg reiser bort i siste halvdel av november (18 nov) og jeg har vært der på samme tid to ganger før.
|
![]() |
|
|