|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Travelt opptatt
|
Sydennovise på juleferieUngene vil til syden, jeg vil reise bort i jula. Det bør vel gå an å kombinere? Hverken jeg eller husbonden har noengang vært på sydenferie (jeg så flere museer og kirker i min barndom enn sandstrender, husbonden vokste opp med innenlandske bilferier). Vi aner altså ingenting om hva, hvor eller hvordan. Kan dere hjelpe?
|
|
|
#2 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Sydennovise på juleferiePå den tida av året, må du ganske langt sør, viss du skal til typisk "Syden". Egypt og Gran Canaria er vel dei to einaste "typisk Syden" -alternativa, dersom du skal på chartertur. Elles er Asia, med Thailand eller Dubai klimamessig sikrare. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydennovise på juleferiehttp://feriepenger.com/1702/hvor-er-...ber-og-januar/
|
|
|
|
#6 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Sydennovise på juleferieJeg ser det går direktefly fra en lokal flyplass til Gran Canaria, det er en fordel. Det skal også være interessant flora og geologi der, har jeg hørt.
|
|
|
#10 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Sydennovise på juleferieArguineguin på GC en ganske værsikkert i juletider. Det er ekte sydenliv, restaurantene har meny på norsk og/eller svensk. Det går fint an å leie bil eller ta buss for å komme seg litt rundt på øya for den som er mer eventyrlysten.
|
|
|
#11 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Sydennovise på juleferieHar lyst på en leilighet e.l., gjerne i et område som ikke er fullstendig skandinavisk/turistpreget. Jula er det virkelig ikke viktig å få feiret. *googler arguineguin*
|
|
|
#13 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Sydennovise på juleferieHar du sett her: http://www.finn.no/reise/feriehus-hy...34/85574/85575
|
|
|
#14 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Sydennovise på juleferieDet hadde vært perfekt å leie et hus/leilighet. Jeg blir egentlig mest stressa av å ha med ungene på hotell.
|
![]() |
|
|