Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-er

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-07, 21:18   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

BH-er

Det har jeg kjøpt i dag. Endelig har jeg fått noen som passer. Etter å ha brukt 75E før graviditetene, gikk jeg på en butikk og ble målt for å finne en BH som passet. Der anbefalte de 80B. Akkurat som den passet til meg. Jeg har uansett ikke hatt tid til å prøve i en ordentlig butikk, men det har jeg gjort i dag. Har kjøpt to helt fantastiske BH-er i str 70F, og de sitter kjempegodt. Jeg er bare så fornøyd. Det lønner seg å bruke litt tid i en undertøysbutikk for å få hjelp til å finne en riktig størrelse. Jeg er bare så glad for at jeg fikk gjort det i dag.

PS, er 70F en størrelse man kan finne på Lindex f.eks. eller må man i en "spesial" butikk for undertøy?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.