|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Kreta for 2 voksne - hvor?Jeg har aldri vært på Kreta, men har tur på trappene med en god venninne, og lurte på hvor man best bor da? Det trenger med andre ord ikke være barnevennlig |
|
|
|
#2 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Ikke Platanias!
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Nåh, det var en grei beskrivelse. Det hørtes egentlig helt ut som om det kunne passe for oss ja |
|
|
|
#4 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Jeg liker godt Agia Marina, men har ikke testet Rhetymnon og det hørtes veldig forlokkende ut. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Vi dro til Agia Marina etter å ha vært i Rhetymnon. Det var som å komme til Ingenmannsland. Joda, fint for avslapning og greit for Ungene, men for oss voksne ble det gørrkjedelig i 2 uker. Platanias gikk vi jo gjennom på 10 minutter, det var et sorry utvalg i resturanter, butikker var det jo omtrent ikke og vi endte opp med mye buss til Chania, samt leide bil og kjørte til Rhetymnon.
|
|
|
#6 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Ikke Hersonissos med mindre dere ønsker party-party.
|
|
|
#8 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Æsj, jeg og venninnen skal til Platanias nå om et par uker. Har selv vært i Rethymnon, og det var koselig der altså, men jeg har vært på mange koseligere steder i Hellas... Og så har jeg hørt så mye positivt om Platanias og Chania, så da tenkte jeg det var midt i blinken... Men etter å ha lest innleggene her så er jeg jo ikke så overbevist lengre
|
|
|
|
#9 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Vi var i Agia Marina i fjor og var da i Platanias et par turer. Helt greit, men mangler litt av den greske sjarmen for å si det mildt. Det er sånn typisk turiststed med turist-ting.
|
|
|
#10 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg liker meg veldig godt både i Agia Marina og Platanias, så jeg tror dere får det veldig bra. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Hvis dere bare skal to voksne så må dere dra til Rethymnon. Sist redigert av Elisabet : 20-05-12 kl 22:43. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Hva tror du gnuri? |
|
|
|
#13 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Høres bra ut det da
|
|
|
|
#15 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Platanias er da hyggelig?? Har vært der på venninnetur jeg, vi hadde det strålende.
|
|
|
#16 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Drar opp denne.. Flere erfaringer på/med Kreta? og hotellanbefalinger/avbefalinger?
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Agia Marina og Platanias ligger i samme område, ja. Rethymnon ligger et godt stykke unna, i motsatt retning fra flyplassen.
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Man kan godt bo i Chania. Større enn Rethymnon, men samme kosen.
|
|
|
|
#19 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kreta for 2 voksne - hvor?Hmm..vanskelig å finne greie hotell til ok pris i Reth... Vi har grense rundt max 5000 pr pers. Har da kikket på Apollo.
|
|
![]() |
|
|