Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Lister på Facebook. Noen med gode tips?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-12, 15:02   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lister på Facebook. Noen med gode tips?

Sitter å tenker å rydde litt på "face". Jeg har noen bekjente som jeg tenker ikke trenger tilgang til alt jeg har der. Hvordan lager man lister osv? noen med gode tips?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 16:28   #2
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.444
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lister på Facebook. Noen med gode tips?

Du har satt disse bekjente som "bekjente" regner jeg med? Når du legger ut bilder og statusoppdateringer, velger du selv hvem som kan se dette, f.eks "venner unntatt bekjente".

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 16:56   #3
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.019
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lister på Facebook. Noen med gode tips?

Jeg har veldig mange vennelister, men innser kanskje at jeg ikke hadde trengt så mange. Tenker at det egentlig holder med tre lister. Nære venner som kan se alt, mer perifere venner som ser noe, men ikke det mest personlige, og så en "limited profile"-liste med de du synes er praktisk å ha på Facebook i tilfelle du skulle ha behov for å få tak i dem, men som ser veldig lite av din profil.

Dersom det er spesielle vennegrupper du ønsker å nå med noe spesielt, tror jeg at grupper fungerer bedre. Type, nær familie (den bruker vi til å invitere til bursdagsfester osv.), foreldregruppe til skole/barnehage, barselgruppe, etc. Man må jo heller ikke være venner med dem man kommuniserer med i grupper.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no