|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Hjelp, det drypper!Jeg sitter intetanende og spiser knekkebrød, når jeg plutselig kjenner drypp på låret mitt. Jeg tittet opp og jammen drypper det ikke fra taket!
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: Hjelp, det drypper!Med dei vindkasta som har vert her dei siste dagane, så kan det jo vera ei skifer heller på taket som har flytta litt på seg.
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, det drypper!Fordi at plutselig blir treverk og isolasjon mettet av vann og da finner det nye veier.
![]() |
#6 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, det drypper!Vi har ventilasjonspiper på taket, og ved rett vind- og regnforhold har det dryppet inn. Vi måtte bytte ventilasjonshetter for å fikse det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp, det drypper!Hvis taket er tatt nylig så kan dette være en reklamasjonssak mellom forrige eier og de som har gjort det. Det ble i hvert fall utfallet den gangen vi opplevde det samme, rett etter at vi hadde flyttet inn.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, det drypper!Undertaket skal være vanntett.
Nettopp hvis takstein/skifer flytter litt på seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, det drypper!Undertaket skal være vanntett, men dersom det kommer vann inn vil det tilslutt finne en vei ut.
![]() |
#10 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hjelp, det drypper!Nei, det sluttet plutselig, selv om det regnet fortsatt. I dag blåser det storm med regn i, og ingen drypp sålangt. All skiferen ligger ordentlig, undertaket vet jeg ingenting om.
![]() |
|
|