Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Dusjpersienner - nyhet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-07, 20:51   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Dusjpersienner - nyhet

Se så kult : http://www.carlsrum.com/produkt.html

Ser dessverre ikke ut til at de er kommet til Norge enda. Noe å tipse baderomsbutikker eller interiørbutikker om!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 20:52   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dusjpersienner - nyhet

Det var genialt for små bad etc.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 20:54   #3
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Det var stilig. Mon tro hvordan det er å holde rent?

Gammel 30-03-07, 20:56   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det der hadde vært genialt på vårt knøta-bad!

Gammel 30-03-07, 20:58   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Mannen er tipset!

Takk!

Gammel 03-08-07, 17:08   #6
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Oiiii.. Kule!!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 17:28   #7
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

De var geniale!

Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 11:56   #8
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Supersmarte!

Gammel 05-08-07, 19:39   #9
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Disse var jo geniale. De skriker jo formelig etter å komme hjem til meg.

Gammel 05-08-07, 19:41   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smarte ja, men ser pyton ut å holde dem rene. Såperester og dritt ser ikke bra ut på persienner av den typen. Hadde jeg bare hatt vaskehjelp ...

Gammel 05-08-07, 19:43   #11
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De er sikkert satt inn med noe som gjør de lette å spyle rene.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 19:44   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule ja, men som noen sier så tror jeg de kan være rene bakteriebombene. Leste nettopp at det mest uhygieniske man kan ha, er dusjforheng. De er rene bakteriebombene, og kan også romme kjøttetende farlige bakterier. Man bør vaske dusjforhenget HVER DAG, leste jeg. Så da gidder ikke jeg ha det, fysj. Nå har vi ingenting, men når vi flytter vil jeg ha glassbyggerstein eller tynne dusj-dører.

Gammel 05-08-07, 21:47   #13
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Kule ja, men som noen sier så tror jeg de kan være rene bakteriebombene. Leste nettopp at det mest uhygieniske man kan ha, er dusjforheng. De er rene bakteriebombene, og kan også romme kjøttetende farlige bakterier. Man bør vaske dusjforhenget HVER DAG, leste jeg. Så da gidder ikke jeg ha det, fysj. Nå har vi ingenting, men når vi flytter vil jeg ha glassbyggerstein eller tynne dusj-dører.

Jo men.. om så det er bakterier på dusjforhenget... hva er farlig med det? Så lenge man ikke spiser på det eller har seksuell kontakt, tenker jeg da.

Gammel 05-08-07, 21:50   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skal jo ikke mer enn feks. et kutt på armen til, eller noe lignende. Jeg fikk iallfall litt skrekken etter å ha lest det.

Gammel 05-08-07, 22:03   #15
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jo men.. om så det er bakterier på dusjforhenget... hva er farlig med det? Så lenge man ikke spiser på det eller har seksuell kontakt, tenker jeg da.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 22:08   #16
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skal jo ikke mer enn feks. et kutt på armen til, eller noe lignende. Jeg fikk iallfall litt skrekken etter å ha lest det.

Det skal være et stort kutt i så fall, og så skal du gnukke det mot forhenget og så ikke dusje mer etterpå. Men klart, dersom man ikke klarer å tenke på det som noe annet enn noe heslig lenger, så skjønner jeg jo at man ikke vil ha det.

Gammel 05-08-07, 22:08   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Dusjforheng kan være farlig.

:hysterisk:

Gammel 05-08-07, 22:10   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Det skal være et stort kutt i så fall,

Stort kutt? Har du ikke hørt om folk som har blitt infisert med alvorlige kjøttetende bakterier via et bittelite mikroskopisk kutt i fingeren? Men nå la jeg uansett en link til det jeg snakker om over her.

Gammel 05-08-07, 22:15   #19
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Dusjforheng kan være farlig.

:hysterisk:

Ok, så er de råfarlige da. Men jeg tar sjansen lell, ikke sjans i havet for at jeg gidder å vaske dusjforhenget hver dag.

Gammel 05-08-07, 22:18   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg høres helt superhysterisk ut her, rene Jack Nicholson i den der filmen. Men jeg har ikke angst for bakterier altså. Det er bare dette med dusjforheng som ekler meg litt ut, spesielt etter den artikkelen. Så for meg er det ikke vits å dusje med et dusjforheng som klistrer seg til kroppen min og legger et belegg av mulig kjøttetende bakterier på liket mitt mens jeg står der og liksom skal vaske meg. Så jeg skal ALDRI ha det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.