Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-12, 19:45   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.252
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Vi har vært en butikkrunde, og jeg er mer forvirret enn noensinne.

Vi har sett på alt fra en Diamant Flash på G-sport, til 1499 (11,9 kg, dempegaffel (helt unødig vekt, er det ikke?), til denne: http://antonsport.no/s/p.aspx?pid=10...62277&pcid=577 , en lett supersykkel (8,9 kg) til 3999 (vi får den til 3400).

Vi sykler en del som familie, på tur, og jeg kjenner at jeg er fristet til å bruke litt penger på en sykkel som er lett. Men 3400? Og da kommer vel skjermer og alle sånne ting i tillegg.

Han på G-sport mente at i den rimelige klassen så var en Aretti Spectrum til 999 et like godt valg som Diamanten, men den blir littegranne tynge (ikke mye, kanskje den er 12,5 kg?). Jeg finner ingen direktelink til denne, men du ser den om du bildegoogler den. Aretti Spectrum 20.

Nå er jeg bare forvirret, kjenner jeg...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 19:49   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Jeg kjøpte nylig ny sykkel til min 7-åring - dvs. jeg kjøpte brukt på finn.no. En Scott Voltage. 24''. Jeg har bare fått med meg at Scott-sykler gjerne anbefales og så orker jeg ikke å betale en formue. (Betalte 1000,-.)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 19:53   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.252
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Ja, vi så også på en Scott. Men jeg syntest den ble tung for pengene: http://www.oslosportslager.no/produk...012-28102.aspx

11 kg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 19:53   #4
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

De vokser uhyggelig fort ut av dem igjen, altså. Man tror man skal få brukt dem så mye, og så er det bare det at det er så mye andre aktiviteter man også skal gjøre på fridager med fint vær... Spar pengene til NESTE gang hun skal ha sykkel, for da skal den brukes på skolevei og sånt også og trenger mye mer slitestyrke og holdbarhet.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 19:54   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.252
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Verdt å notere: Den skal kjøpes i kjønnsnøytral farge og brukes til lillebroren også (storebroren hoppet over denne størrelsen). Men vi sykler mye, altså.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 19:56   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Kan jeg henge meg på? Leter etter sykkel til guttungen som nylig ble åtte. Jeg har fått med meg at det nå selges superlette sykler man før bare fikk via en eller annen nettside.

Han er forresten 130 cm. Hvor mange tommer er ok? Den forrige var 16 tommer, men den var for liten allerede i fjor, og grunnet to armbrudd på under fire måneder er det ett år siden han hadde sykkel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 19:58   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.252
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Min er 127, og vi går for 20 tommer. Vi er stuttføtte, da, i min familie.

Men vi gikk rett på 24 til eldste, og det var en tabbe. Det er enklere gir også, stort sett, på 20--tommerne. Det var noe drit å lære seg å gire med begge hender på en gang!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 19:59   #8
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Vi kjøpte ny sykkel til storebror for 3 uker siden. Meldte meg inn i G-sport sin kundeklubb http://www.gsport.no/sportsglede/ og fikk 20% rabatt. Vet ikke om de har samme tilbud ennå, men da ble sykkelen litt rimeligere. Vi kjøpte en 24" Diamant Ultra. Det var bursdagsgave.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:01   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Jeg syns de skal vokse ut av sykkelen istedet for inn i den når de er så små. Da har de mye bedre kontroll. Tiåringen har fått 24 tommer nå, han er vel litt over 140 høy. Han brukte sin 20-tommer i fjor også, men da var den litt liten. Han ville ikke ha ny av nostalgiske årsaker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:03   #10
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Min 7-åring er 135 cm og fikk 24'' nå, han har syklet på 20'' de siste 2 årene. Nå kunne han ikke strekke ut beina lengre selv med setet stilt helt opp - så da var det ganske åpenbart at det var på tide å skifte.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:04   #11
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Storebror er 135cm og fikk 24" sykkel. Tror ikke jeg ville kjøpt en så stor sykkel til noen som er mindre. Han rekker akkurat over ramma når han står med beina i bakken. Han har hatt 20" i 3 år før han fikk ny i år.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:12   #12
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Vi sjekket nettopp sykkel på Snupp i butikken. Han er ca. 130 og vi fikk klar beskjed om at han ikke skulle ha noe større enn 20". Jeg så på en Diamant som virket ganske grei i vekten (jeg er ganske opptatt av at sykkelen ikke skal være for tung.)

Mini (som er et sted mellom 105 og 110) som sliter skikkelig med å sykle på 12" sykkelen sin fant seg en rosa 16" og plutselig suste hun avgårde bortover gulvet, så hun trenger visst også ny sykkel. Sykkelmannen sa klart i fra at sykler skal passe barnet, de skal verken være for store eller for små.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:15   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Og nå ser jeg at det er Flashen dere har sett på. Jeg tror vel egentlig den er "lett nok". En kilo er forresten mye i forskjell på de små barnekroppene, altså.

Her er forresten en fin artikkel om lette barnesykler på markedet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:23   #14
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Denne er det jeg er på jakt etter, forresten.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:26   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.252
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Den var fin. Men hva betyr ultralett, mon tro?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:28   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.252
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Også vet jeg ikke om datteren vil like utseendet på den...

Den hun har likt best, sånn utseendemessig, er den røde til Scott. Hun har gått helt greit med på at den skal være kjønnsnøytral i fargene, men hun skal jo like den også...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:32   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Den Antonsykkelen ser jeg at er lik den storesøster hadde, og som puddingen nå har arvet. Den har holdt seg godt! Den ble valgt nettopp fordi den var så nøytral og fin, i og med at hun akkurat var på vei ut av prinsessetåken da.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:39   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Og så googlet jeg litt og da kom jeg selvsagt hit igjen.

http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=132746

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:40   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.584
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Jeg har 7-åring, jente, som er 136 cm lang. Hun sykler enda på en 20", DBS. Den er i minste laget, men jeg tenker den holder frem til høsten. Da kjøper vi ny på tilbud. Synes det er litt greit at hun behersker den godt før vi går over til ny sykkel. Hun fikk den da hun var 5.5 år, lang for alderen. Hadde vi kjøpt nå hadde det nok blitt 24".

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:40   #20
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sykkel skal vi kjøpe til snart 8-åringen?

Mannen kjøpte en Hard Rocx-modell til vår niåring på slutten av sesongen i fjor. Det var en sånn en lett type til 3-4000. Hun sykler mye og den skal forhåpentlig arves til søster. Fargene var ikke så viktig for mannen og Vesla tok det hun fikk. Den var helt kjønnsnøytral i grønt og oransje. Også har vi bare kjøpt sykler til henne som passer selv om hun da er på tredje sykkelen uten støttehjul nå. Jeg får vondt i magen av og til av å se venninnene skjene avgårde på for store sykler.

Sykler og instrumenter. Det lønner det seg å ønske seg her i gården.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no