Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lavtlønnsyrker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-12, 20:50   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lavtlønnsyrker

Siden ingen vil høre på meg i den andre tråden så starter jeg min egen

Hva i alle dager skal vi gjøre med alle de tusen, på tusen av årsverk som stadig legges ned av lavlønnede vis det er slik at INGEN skal ta jobber som gjør dem ute av stand til å forsøge sin familie uten partner?

Bør bare single ta disse lavlønnsjobbene, slik at man ikke blir sårbar i forhold til partner og evt barn?
Det er flust av jobber lønnet så dårlig at det vil gi en svært vanskelig situasjon for den ansatte om partner faller fra.

Jeg har skjønt at disse bare kan steke i sitt eget fett og har seg selv å takke den dagen de ikke er deilige nok for partner ( ) så det jeg lurer på er hvordan vi skal få utført disse årsverkene når denne sammenhengen går opp for folk og de slutter å jobbe som ufaglærte, som vaskehjelper, som avløsere osv.....

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.