|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan øke med to masker?Jeg holder på med Spaceinvaders genser til mannen og er egentlig en strikkenovise uten like,men har klart å knotet ferdig vrangborden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvordan øke med to masker?Jeg har ikke strikket space invaders, men du skal øke i alt to masker tydeligvis, fordi du trenger to masker for at mønsteret skal gå opp. Da øker du to masker jevnt fordelt på første omgang; hvis du f.eks har 60 masker totalt, øker du med én etter å ha strikket de første 30 maskene og så med én maske til helt til sist i omgangen. Øke kan du f.eks gjøre ved å strikke to masker i samme maske, fremre og bakre del eller mellom to masker.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan øke med to masker?Jeg ga opp. Eller den ligger på vent, må ha noen som kan vise meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan øke med to masker?Her er en kjempefin video som viser hvordan du gjør det:
![]() |
|
|