|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Hvor er det billigst bleier?Nå begynner hamstringslageret fra 2010 å gå tom. Fylte opp boden under "bleiekrigen" mens jeg gikk gravid.
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier ?På småbarnsavdelingen der jeg jobber bruker ett av barna rema 1000 bleier, og virker helt ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier ?Dei up&go frå Kiwi, altså eige merke, var minst like gode som Pamper´s up&go active fit. Og billige. Kan vere verdt å prøve ut.
![]() |
#6 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier ?Vi prøvde Rema sine, de holdt ikke tett. Sist redigert av Chablis : 08-01-12 kl 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier?Vi er veldig fornøyde med Rema sine bleier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier?Vi bruker coop sine. Fornøyde med de. Barnehagen bruker dem også.
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier?Coop sine koster vel 19 kroner for 44 bleier eller noe sånt, vi har brukt dem lenge og de er minst like gode som de dyre merkene. Har dem i barnehagen også og har ikke hørt noe negativt derfra heller.
![]() |
#10 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier?Vi har også vært godt fornøyd med Coop sitt eget merke. De er jo rimelige i utgangspunktet, og så får du som medlem 10 kr avslag uansett bleiemerke.
![]() |
![]() |
#11 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier?Vi bruker Landlordbleiene man får kjøpt på ICA og rimi. Det er den vi synes er best av disse billigbleiene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier?Vi bruker Landlord eller Rema 1000. Det har vi gjort lenge og har aldri hatt problemer med lekasje.
![]() |
#14 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier?Vi bruker også Remas bleier, både buksebleiene (mummibleiene) hjemme og de andre i barnehagen. De andre er billigst, men det er ikke akkurat noen upris på buksebleiene heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier?
Landlord er Rema sitt merke.
![]() |
#16 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier?Vi er visst tomme nå vi også, det har vært et billig år på bleiefronten i 2011 gitt.
![]() |
#17 |
lider av tastleksi
|
Det må da være genialt i de minste str der bleiene i utgangspunktet er billige? Nå har jeg ikke sjekka priser på sånne nyfødtbleier i det siste, men jeg bør vel snart kjøpe en pakke. Takk for tips, jeg visste faktisk ikke at de hadde en sånn rabattordning jeg.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier?Vi har vært fornøyd med Remableiene. Brukte også First Price til storesøster, var fornøyd med de også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvor er det billigst bleier?Vi sverger til remableiene både hjemme og til barnehagebruk. Kjøper pampers om de er tomme for minstens størrelse, og kan ikke si at vi merker noen forskjell.
![]() |
#20 |
Tittel og tittel....
|
19.90 om man er medlem, 29.90 om man ikke er medlem. Jeg er også veldig fornøyde med dem. Bruker dem kun om natten, og de holder stort sett tørr. De gangene det har vært lekkasje har han tisset utrolige merker, eller jeg har satt bleien på skeivt eller noe sånt.
![]() |
|
|