Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nyttårsforsetter

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-11, 18:38   #1
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Nyttårsforsetter

Hva er årets nyttårsforsett da?? Ja vet at det er bare tull med forsetter, og at de sjelden holder,eller at man like godt kan begynne på et forsett når som helst på året...Men likevel, det hører liksom med
Jeg har et veldig sterkt ønske om å tørre være meg selv, ikke tenke eller bry meg sånn om hva andre måtte tenke om meg. gi litt f... rett og slett. Sliter litt med sjenanse og dårlg selvfølelse sånn innimellom i visse situasjoner.. Er lei av å tenke og gruble på alt mulig tull. Vil rett og slett bli "voksen" og tørre stå for det jeg mener. Bli mer positiv, rett og slett

Gammel 31-12-11, 19:10   #2
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

2011 har vært et veldig spesielt år. Jeg har hatt "Prosjekt Acsa Gjør Ting Hun Ikke Pleier", og jeg har pushet grenser og utfordret meg selv innenfor praktisk talt alle aspekter av livet, jeg har lært veldig mye om meg selv og opplevd mye rart, spennende, fantastisk og pinlig. Pretty darn awesome! Nå skal vi hjem i mars, jeg skal ta med meg det jeg har lært inn i en ny-gammel hverdag.

Så mitt eneste forsett for 2012 fant jeg i går i Nemi-juleheftet som celebelen hadde sendt meg, i form av et sitat av Doug Ivester. Det er en mann jeg sjelden går rundt og siterer, men jeg gjør et unntak for 2012.

"Never let your memories be greater than your dreams."

Gammel 31-12-11, 19:12   #3
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal kline mer med mannen. I år igjen.

Gammel 31-12-11, 19:29   #4
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal bli enda mer bevisst på miljø og resirkulering og gjenbruk, startet veldig bra i 2011 og har store planer om å fortsette i det sporet.
Ellers så har jeg som mål å prøve å ignorere mer av små irriterende greier hos mannen og heller klare å fokusere på det som er bra.
Og så skal jeg nyte tiden jeg har sammen med ungene mine og fortsette å finne på spennende greier å utfordre både dem og meg på.

Gammel 31-12-11, 19:31   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke noen forsett egentlig. Men når juletreet er ute skal jeg trene litt igjen etter et par måneders pause. (Spinningsykkelen står bak juletreet, det er ikke plass til begge deler. )

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 19:43   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 218
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal droppe godterier i 2012. Det gjør meg syk og jeg takler ikke måtehold, derfor totaltavholds. Jeg har klart det før og skal klare det igjen.

Gammel 31-12-11, 19:51   #7
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal flytte eller være flytteklar i løpet av året. Og så skal jeg bli snillere.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 19:57   #8
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Skal begynne å trene. Setter ikke høye mål i starten, da vet jeg at jeg ikke gidder. Satser på 1 dag i uka, det SKAL jeg grei.

Gammel 31-12-11, 20:09   #9
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tenker ta det litt mer med ro og se på meg selv som god nok.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 21:30   #10
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Noe så kjedelig som å opprettholde trening minimum 2 dager i uken, det har vært vanskelig i november og desember.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 22:22   #11
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal bli flinkere til å be om hjelp og avlastning. 2011 har vært et skikkelig dritt-år for familien, og jeg har nok vært for rask til å konkludere med at dette fikser vi selv. I 2012 skal jeg ta skikkelig grep, og hvis det viser seg å ikke bli bedre rimelig raskt så skal jeg koble inn noen som kan hjelpe.

Gammel 31-12-11, 22:35   #12
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Jeg tenker ta det litt mer med ro og se på meg selv som god nok.

Inne her for å se etter gode forsett; Jeg tror dette passer godt også for meg.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 22:42   #13
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Gå mer på café.

Bortsett fra det skal jeg forsøke å gå ned 2-3 kg, men det er ingen direkte hast.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 22:59   #14
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal drikke mer vin. Og så skal jeg være litt snillere mot meg selv.

Gammel 01-01-12, 00:58   #15
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Jeg skal skrive flere innlegg her

Gammel 01-01-12, 01:21   #16
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Jeg skal skrive flere innlegg her

Hørtes ut som et bra forsett, så får du nok prikkene du trenger og skal du se.

Gammel 01-01-12, 01:43   #17
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Holde forholdet til min kjære like varmt som det har vært i 2011
Være en enda bedre mamma for mine to små og mine tre bonusbarn.
Bli flinkere til å si nei i jobbsammenheng, ikke stresse for mye.

Og det vanlige....i år som i fjor og de andre årene etter jeg fikk barn: Gå ned de fem kiloene som har sneket seg på i løpet av året

Gammel 01-01-12, 01:49   #18
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slutte å si "vi må skynde oss" i annenhver setning til ungene.
Få litt frisk luft hver dag.
Lage middagslister.
Bruke mindre penger.

Gammel 01-01-12, 16:54   #19
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg skal kline mer med mannen. I år igjen.

Fine forsettet, den hiver jeg meg på. Jeg skal kline mer med min mann, altså, ikke din.

Ellers har jeg bestemt meg for å bli mer strukturert med pensumlesningen og å sette av mer tid til venninner, jeg har minst to her i området som jeg føler jeg ser altfor sjelden.

Gammel 01-01-12, 16:56   #20
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sitter og bryter nyttårsforsettet mitt i skrivende stund. Like greit å starte det nye året med brask og bram, men jeg er fysen og fortjener potetgull!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.