Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bra blomsterbutikk på Lørenskog?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-11, 09:42   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.813
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bra blomsterbutikk på Lørenskog?

Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne tråden, bare å flytte hvis den passer bedre et annet sted.

Jeg skal ordne med en blomsterbukett i dag og kunne trenge tips på en bra blomsterbutikk. Vi er en gjeng fra barneskoleklassen min som skal ordne med en skikkelig bukett til frøken som går av med pensjon nå. Det blir nok snakk om en bukett til 7-800 kroner så da vil jeg gjerne bestille den fra noen jeg vet legger sjela si i det. Utfordringen er at den nok må henter i Lørenskog og at jeg ikke er spesielt kjent der ute.

Noen som har erfaringer med Floriss på Metro, eller evt har andre råd?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 12:16   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bra blomsterbutikk på Lørenskog?

Du kan søke på Interflora sine hjemmesider. De leverer bukett som avbildet, og fra nærmeste forhandler. Du betaler med kredittkort. Jeg har fått tilbakemelding om at mottakerene er fornøyde.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 12:19   #3
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra blomsterbutikk på Lørenskog?

Eg fekk ein veldig fin orkide frå Floriss på Metro forrige veke. Han blomstrar og blomsterbudet fann vegen... Meir enn det kan eg vel ikkje seie.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 14:16   #4
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.813
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bra blomsterbutikk på Lørenskog?

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Du kan søke på Interflora sine hjemmesider. De leverer bukett som avbildet, og fra nærmeste forhandler. Du betaler med kredittkort. Jeg har fått tilbakemelding om at mottakerene er fornøyde.

ERfaringen min at det er veldig stor variasjon fra butikk til butikk innen same kjede så jeg synes det er greit å vite om den spesifikke butikken har ålreit rykte.

Nå har jeg uansett bestilt en juleoppsats for 800 kroner så får jeg bare krysse fingrene.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 09:29   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bra blomsterbutikk på Lørenskog?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

ERfaringen min at det er veldig stor variasjon fra butikk til butikk innen same kjede så jeg synes det er greit å vite om den spesifikke butikken har ålreit rykte.

Nå har jeg uansett bestilt en juleoppsats for 800 kroner så får jeg bare krysse fingrene.

Beklager, da uttrykte jeg meg dårlig. For jeg har bestillt på Interflora flere steder i landet og opplevd at kvaliteten er den samme gode og at buketten som bestilles er svært lik den som er avbildet. De oppdaterer nettsiden sin ofte.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no