|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Curlingkone
|
Hvor mange julegaver på lista?Fant ikke noen tråd om dette jeg, og jeg lurer på om jeg har mange eller få gaver på lista mi?
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?26 personer på listen vår, ser det ut til, når jeg regner med oss to. Noen på listen er riktignok par som får felles gave, men samtidig skaffer vi gaver fra Poden til ymse familiemedlemmer, og Poden selv får mer enn én gave, så det totale gaveantallet blir litt høyere.
|
|
|
#3 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Ja, det er egentlig litt vanskelig å få eksakt antall.
|
|
|
#4 |
|
Glad
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?19 hoder som skal få gave. Dvs våre foreldre, søsken m ev partner og alle barna. Ingen venner eller barns venner. I tillegg kommer to barnebursdager i nyttårshelga.
|
|
|
#5 |
|
trenger lading
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Kommer til 15 jeg gir gave til, inkludert barna mine. 3 søskenbarn til ungene, mine foreldre, min bror, eksens foreldre (fra barna), kjæreste og 4 ellers i min familie.
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Jeg har 11 voksne med mannen og 7 barn inkl våre tre å kjøpe til i år. I realiteten får parene felles gave så det blir 7 voksne. Våre 3 barn, samt mine 3 tantunger, og så vet jeg det kommer en pakke til minsten så må kjøpe en liten gave der også. Redd det kommer noen flere kameratgaver, så skal være litt smart å pakke inn ekstragaver på forhånd.... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Mannen, snuppa, snuppas 7 besteforeldre, to tanter, 9 barn, to oldeforeldre, en gammeltante og fire venner. Med meg blir det 28 stk.
|
|
|
#9 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange julegaver på lista?26 stk. med meg selv. Noen får flere gaver. Har ikke turt å regne på hva alle disse gavene har kostet tilsammen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Gosj, da skjønner jeg jo at folk har mye å gjøre før jul.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Her er det 2 stk egne barn, 4 stk foreldre, 3 stk venninner, 2 søstre, 6 tante/onkelbarn, 1 bestemor, 1 stk onkel/tante .. samt meg og mannen. Det blir vel ca 20.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange julegaver på lista?40 stk. :svett: Stor familie. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?26 stk har jeg kjøpt gave til i år. Mannen skal forhåpentligvis kjøpe til meg, så da blir totalen 27.
|
|
|
#15 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Ser jeg ligger i det øvre sjiktet da.
|
|
|
#16 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Lista mi er etter at jeg har kuttet ut venners barn og noen venner. Vi er egentlig en ganske liten familie også så jeg ser ikke helt hvor vi kan kutte.
|
|
|
#17 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?5 tantebarn, 3 par (søsken) besteforeldre som også er tre.
|
|
|
#18 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Nøyaktig 35. Og det er ingen det er aktuelt å slutte å gi til heller.
|
|
|
|
#19 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Akkurat nå er jeg oppi 42 stk, men noen får da gave fra oss voksne og en egen fra poden.Om vi teller antall personer er det vel rundt 32-33 tror jeg. Sist redigert av Chablis : 16-12-11 kl 19:59. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?
But of course!
|