![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Virus?Hver gang jeg går inn på FP eller skifter side her inne, får jeg beskjed om at viruskontrollen min har fjernet en trojaner (Trojan script 475646). Det begynte nå i morges, og skjer bare når jeg er inne på FP.Hvor ligger problemet - hos meg eller på FP?
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Virus?Det kan høre sånn ut ja, Kaprifol. Har restartet maskinen to ganger, og det er helt påfallende at med en gang jeg går inn på FP får jeg beskjed igjen.
![]() |
#6 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Virus?Jeg fikk det tidligere denne uken,tror det var på tirsdag,men idag har jeg ikke fått det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Virus?Jeg lagde en tråd om noe lignende tidligere i uken, men jeg skulle nok ha lagt den her istedenfor i HPs vevstue.
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Virus?Jeg får varsel når jeg skifter side på FP. Og så får jeg varsel når jeg bruker lap-topen min, men ikke nå når jeg skriver fra stasjonær jobb-pc.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Virus?
Jeg får på Det Hyperinterllektuelle Dybdeforumet og på Det Superkule In-forumet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
HVis jeg logger meg på forsiden til FP, kommer den. Når jeg klikker på "forum" kommer den, og når jeg går til bloggforsiden. Jeg skal sjekke ut mer etterpå, men må i et møte nå, og måtte slå av lap-topen fordi den ba om det.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Administrator
|
Jeg ser ingenting galt på FP. Får du samme varsel i en annen nettleser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Virus?Problemet er borte hos meg, jeg har F-secure. Jeg hoppet mellom ulike underforum i dag morges, gikk via uleste innlegg, derfor husker jeg ikke helt hvor jeg var...
![]() |
#18 |
Administrator
|
Har F-Secure en logg der du kan sjekke meldingen fra sist gang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Virus?Her er det også borte. Og jeg finner ikke igjen loggen på F-secure.
![]() |
#20 |
Protonterapeut
|
Ja. Høyreklikk på F-secure-ikonet og "Vis flygebladliste".Men "noen" har slettet loggen sin, tydeligvis.
![]() |
|
|