Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sort skokrem på rødbrune støvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-11, 10:50   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sort skokrem på rødbrune støvletter?

Jeg kjøpte etpar litt dyre høyhelte støvletter på Bianco for etpar-3 år siden. Jeg hadde egentlig lyst på Cognaq-fargede men det turte jeg ikke å kjøpe så jeg endte opp med rødbrune/dyp brune.
Nå angrer jeg og de blir ikke brukt. Jeg får de jo ikke lysere så da er sort nestbest. Derfor lurer jeg på om jeg kan bruke sort skokrem på de. Blir det bra, tro?
Ligner veldig på disse, bare at det er trehel;
Det er naturskinn og jeg har imprignert de og brukt en sånn skinn-behandlingskrem på de så de er supermyke i skinnet.

Gammel 14-12-11, 11:21   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sort skokrem på rødbrune støvletter?

Selg de på Markedsplassen i stedet for.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 11:28   #3
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

De kommer nok ikke til å se sorte ut.
De vil bare bli litt mørkere og se "slitte" eller litt laserte ut på en måte. Og det kommer til å legge seg i sømmer og sånn. Det er nok ikke så lett å få det jevnt heller.

Er ikke så sikker på om det er noen god løsning altså.

Gammel 14-12-11, 12:10   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Æsjda. Jeg får ta de frem og se om jeg bruker de mer om de står i gangen.
Takk for svar.

Gammel 14-12-11, 12:26   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Selg de på Markedsplassen i stedet for.

Gammel 17-12-11, 10:34   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Men det finnes jo et slags innfargings-middel for skinnsko, da. Søk på "farge sko" eller noe sånt her inne, eller spør i skobutikken eller hos en skomaker.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.