|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Gave til doktoranden?Min svigerinne skal disputere på fredag, og vi skal i doktormiddag.
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Gave til doktoranden?Jeg fikk stort sett champagne og nøye uttenkte bøker. Og et par smykker.
![]() |
#3 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til doktoranden?
smykke?
![]() |
#4 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Gave til doktoranden?Jeg fikk smykker, bøker, fluefiskestang, blomster, god vin og mye brunt brennevin (som jeg ikke liker). Hva jeg fikk av de nærmeste er jeg ikke sikker på. Av foreldrene mine fikk jeg bidrag til doktormiddagen og sambo var nok så stressa av å organisere det hele at jeg ikke tror det ble noe gave. Det var veldig stas å våkne opp neste dag til et hus fullt av blomster, og mye god vin var godt å ha i dagene derpå. Ellers var fiskestanga en favoritt, med det er jo neppe tingen for alle.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Gave til doktoranden?Fiskestang kunne nok faktisk ha vært noe for henne, men her skorter det på min fagkunnskap.
Sist redigert av Bluen : 01-12-11 kl 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gave til doktoranden?Jeg fikk 9 amaroneflasker. Jeg ble veldig glad. Jeg fikk en bunad også. Ellers husker jeg ikke hva jeg fikk.
![]() |
#7 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gave til doktoranden?Jeg fikk forresten et smykke også. Eller to. Det ene har jeg brukt. Det andre har jeg aldri brukt. Jeg fikk visst også noe kunst.
![]() |
#8 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til doktoranden?Kan gavekort på massasje eller hudpleie være noe for en doktor in spe?
![]() |
#9 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Gave til doktoranden?Jeg tror faktisk ikke jeg fikk noe av noen i familien min..?
![]() |
#10 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Gave til doktoranden?Jeg fikk flere flasker champagne, kunst, gavekort på hudpleie og spa, penger fra min onkel, bøker, et smykke. Gavekort på musikk. Liker hun musikk - hva med billetter til Operaen eller gavekort i teater?
![]() |
#11 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til doktoranden?Jeg fikk belte til bunaden av familien min. Ellers mye champagne, noe glass og vaser og et smykke. Og en mange ting jeg ikke husker. :gammel:
![]() |
#12 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Gave til doktoranden?En kamerat av meg disputerte i dag, han fikk en stor bukett blomster av oss. (Bor på en annen kant av landet, vi var ikke tilstede på disputasen).
![]() |
#13 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Gave til doktoranden?Smykker, kunst, fine glass (hvis hun samler på sånt), vin. Jeg fikk veldig mye kunst og med unntak av èn ting var alt veldig i min smak. Jeg fikk dessuten noen "nerde-gaver" som symboliserte det jeg hadde jobbet med og det er alltid gøy å ha, selv om mye av det har havnet som pynt på gjesterommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|