|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() Sminke til 14-åring og 18-åringJeg har fått store nieser.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sminke til 14-åring og 18-åringBasert på erfaring med egen datter trenger man ingen "starter kit" når de er 14 og 18.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke til 14-åring og 18-åringNår jeg var 18-20 år (det er leeeenge siden, men lell) så fikk jeg et renseprodukt fra Clarins av tanten min. Jeg husker ennå duften av rensekremen, konsistensen og at jeg synes at den funket så bra. Det var noe helt annet enn mine egne supermarket-sminke-produkter. Så mitt tips er å kjøpe noe de kanskje ikke unner seg til vanlig. En mascara/lebestift/rouge/bodylotion e l fra et annet sted enn de merkene du finner på Vita? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I endring
|
![]() Sv: Sminke til 14-åring og 18-åringDet som er vanskelig er farger, jeg antar at jeg kan bomme grovt på å kjøpe foundations.
![]() |
#9 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Sminke til 14-åring og 18-åring
Hvis du kjøper "Get Started" fra Bare Escentuals velger du ut i fra om de er blonde, brunetter, osv. Også følger det med litt forskjellige nyanser, slik at de kan velge den som passer, evt. blande.
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Sminke til 14-åring og 18-åringFoundation ville jeg ikke kjøpt i gave, altfor lett å bomme både på farge og type. Ikke alle er begeistret for mineralsminke. Ville gått for en god mascara, evt. i gavepakke med makeupfjerner, ellers er det mange merker som har sånne gavetoalettvesker nå før jul, med mye makeup for pengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke til 14-åring og 18-åringTil 18-åringen kan du kjøpe denne av meg. Nydelige farger og jeg simpelten elsker dem. Kjøpt for 24 dollar (141 kr etter dagens kurs), du kan få dem for det samme + porto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Sminke til 14-åring og 18-åringDet finnes ofte kjempefine gavesett rund jul. Clinique pleier å ha gode rensesett, Dior pleier å ha mascara og noe annet av sminke (øyenskygge eller leppestift etc) - jeg har villet tatt meg en tur til butikken for å se hva de har å tilby av slike pakker jeg.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Sminke til 14-åring og 18-åringCubus har mange fine sminkesett og ofte tilbud.
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Sminke til 14-åring og 18-åring
Man kan bomme på det også. Jeg kjøpte på parfymeri, og damen holdt på å falle av stolen når det viste seg at jeg ikke skulle ha det lyseste, jeg er lakenblek. Hun testet i ansiktet og den lyse så helt teit ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|