Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kong Curling

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-11, 12:24   #1
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Kong Curling

Noen her som har sett den?

Blir den veldig "bad" og ta en niåring og 4,5 åring på? Eller kan den være morsom for dem også? Jeg har sett glipp, å den ser morsom ut.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 12:47   #2
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kong Curling

Sitat fra oslokino.no:

Sitat:

Truls kjemper innbitt mot sine indre demoner, tvangstanker, raseriutbrudd, nevroser og ikke minst Stefan Ravndal: Den eksentriske lederen av Team Ravndal, hans store nemesis fra curlingbanen. Ting blir heller ikke lettere av stadige tilbakefall, eller at Sigrid prøver å vinne ham tilbake - for deretter å stikke kjepper i hjulene for ham. Han må tenke klart. Vil han klare å gi slipp på medikamentene og slippe løs sitt unike talent for å vinne Norgesmesterskapet og pengene?

Tror ikke jeg hadde valgt den som kinoalternativ for barna våre. Da hadde det vært en grunn til at jeg skulle ønske at de så den; og at jeg kunne stille opp med diskusjon rundt den etterpå. Lurer på om dette blir for mye voksenhumor og alvorlige temaer? Uten at jeg har sett filmen, men ut fra omtalen.

Hvis jeg først hadde gått med barnen på kino hadde jeg valgt en barnefilm, det tror jeg hadde passet mine barn bedre.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 13:58   #3
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, nei denne var visst ikke så morsom som jeg trodde for barna allikevel. Dette alternativet var kun fordi det ikke var noen andre filmer vi kunne tenke oss å se, men da sparer vi kinotur til en annnen gang. Takk for svar

Gammel 06-11-11, 15:19   #4
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Noen her som har sett den?

Blir den veldig "bad" og ta en niåring og 4,5 åring på? Eller kan den være morsom for dem også? Jeg har sett glipp, å den ser morsom ut.

Jeg hadde ikke tatt med barna!

For mye harry voksenscener, og ikke synes jeg den var supergøy heller

Helt ok norsk humor

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 00:21   #5
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Ja, droppet den som sagt. Kommer vel en film nærmere jul som vi vil se. Men det var lite nye spennende barnefilmer akkurat nå så ja, det ble bare en hjemmedag. Å jeg som hadde planlagt at vi skulle gjøre så mye gøy i dag hehehe, ja ja så kan det gikk.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.