Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[Søker motehjelp] Rydde-i-klesskapet-tråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-11, 22:07   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

[Søker motehjelp] Rydde-i-klesskapet-tråd

Banana rydder i klesskapet. Der henger ting som er kjøpt inn for opp til 10 år siden. Noen av disse er sikkert på moten igjen...

Det sorte skjørtet rekker til et godt stykke nedenfor knærne. Jeg har en dressjakke som hører til og som sitter som støpt. Hva er gjengs skjørtelengde for tida for draktskjørt? Kan det bli stilig hvis skjørtet legges opp? Det sitter sjeldent godt i livet. Litt utsvinget nederst, men det vil bli mindre hvis det legges opp.

Hvit dressjakke med striper. 17. maijakka kalte mannen den da jeg kom hjem med den. Jeg har aldri brukt den. Den sitter flott, passer akkurat, men er den kul til dongri, f.eks., eller er den helt håpløs? Den er ikke lang, den rekker til litt nedpå rompa. Kjøpt rundt 2005, tipper jeg. Hva måtte jeg evt. ha på under, og hva slags sko er kult?

Den røde hettejakka er av flott lammeull 100 %. Den er fra Indiska, og er litt innsvinget i livet. Størrelse XL (en 44-46 tipper jeg). Jeg klarer bare ikke å ha ull rett inntil huden, selv om det er bare 2 kvadratcm i nakken, så hvis noen andre vil overta den for porto + evt. litt for sendejobben er det bare å si i fra. Skulle ønske jeg klarte å bruke den.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG0150b.jpg (174,3 KB, 82 visninger)
Filtype: jpg IMAG0148b.jpg (195,6 KB, 119 visninger)
Filtype: jpg IMAG0147b.jpg (182,0 KB, 108 visninger)
banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 06:09   #2
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Søker motehjelp] Rydde-i-klesskapet-tråd

Skjørtet kan sikkert legges opp, men jakka ville ikke jeg brukt, men det er nå meg.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:30   #3
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Enig med skjørtet - til knærne. Jakken ville jeg ikke beholdt.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:35   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner jeg er skeptisk, men det som er viktig er jo at du føler deg vel. Ingen av delene vil jeg vel anse som trendy, akkurat. (Selv driter jeg litt i trender, men dog) - Det er klær mora mi kunne likt - hun er snart 70

Gammel 25-10-11, 18:06   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville bare ryddet dem ut.

Gammel 25-10-11, 19:19   #6
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enig med Værdama; rydd ut!

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 19:55   #7
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser det er enstemmig her. Det var det jeg tenkte. Noen ganger ser man seg vel blind på ting, tipper jeg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 20:51   #8
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpt i 2005, ikke brukt til nå? Det er nok en grunn. Kjenner meg forresten litt igjen, det er vanskelig å kvitte seg med ting. Tror jeg skal ta en ny runde i skapet snart.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.