Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Reklamere?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-11, 14:20   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Reklamere?

Strømpebuksa til svimlande 180 kroner rakna etter få timars bruk. Reklamere? Eg trur ikkje eg ville tenkt tanken om strømpbuksa kosta femtilappen, men eg forventar liksom at ei strømpebukse til 180 kroner skal holde litt lengre.

Gammel 02-10-11, 14:30   #2
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reklamere?

Jeg har aldri reklamert på nylonstrømper, uansett pris. Jeg regner med at de ryker uansett, og har alltid med ekstra par.

Det sier altså litt om hva jeg forventer av levetid.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 21:00   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg har aldri reklamert på nylonstrømper, uansett pris. Jeg regner med at de ryker uansett, og har alltid med ekstra par.

Det sier altså litt om hva jeg forventer av levetid.

jeg har flere ganger klart å ødelegge dyre nylonstrømper mens jeg tok dem på (med filede negle og ingen smykker).

Gammel 04-10-11, 21:01   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Strømpebuksa til svimlande 180 kroner rakna etter få timars bruk. Reklamere? Eg trur ikkje eg ville tenkt tanken om strømpbuksa kosta femtilappen, men eg forventar liksom at ei strømpebukse til 180 kroner skal holde litt lengre.

da er du godt vant må jeg si! Jeg har alltid to strømpebukser, for selv med nyfilede negler, uten smykker, ingen skarpe kanter hverken her eller der så ender jammen meg strømpebuksene med å få hull, eller sånne striper pga en tråd er dratt litt i, temmelig ofte hvertfall.
Heller regelen enn unntaket her hvertfall, og fullstendig uavhengig av pris.

Sist redigert av m^2 : 04-10-11 kl 21:14.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 21:12   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ei strømpebukse rakner i bruk uansett pris. Det holder å få en negl litt feil inn for å si det sånn.

Gammel 04-10-11, 21:15   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Ja, eg har kanskje vore heldig med strømpebuksene hittil. Dei har vore brukt mange gonger. Derfor hadde eg ingen skruplar med å svi av 180 kroner på eitt eksemplar heller.

Butikken meinte eg hadde ei skarp tånegl eller noko sånt. Det er jo slett ikkje umogleg, sjølvsagt.

Åkkesom; det blir aldri så dyre strømpebukser igjen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.