|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nygift
|
![]() Hvilken vinterdress til 1-åring?Lykktrollet må ha vinterdress, men i denne jungelen av dresser er jeg usikker på hvilken jeg burde gå for.
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterdress til 1-åring?Ja ReimaTec med sånn plate i rompa.
![]() |
#4 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterdress til 1-åring?Enig med de andre. Og uansett hva du velger, pass på at den er romslig nok i vidda og myk nok i stoffet til at han får beveget seg så godt som det er mulig når man er påkledd ull og vinterdress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterdress til 1-åring?ReimaTec med varmeplate i rumpa er genial til de små. Stoffet er mykt og dressen har posete fasong som ikke hemmer bevegelsene.
![]() |
#6 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterdress til 1-åring?ReimaTec sin babymodell, ja.
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken vinterdress til 1-åring?Reimatec eller ticket. Etter å ha prøvd ticket sin babymodell tenderer jeg mot å like den bedre enn reimatec hvis dere bor et sted det er litt kaldere om vinteren.
![]() |
#8 |
nygift
|
![]() Sv: Hvilken vinterdress til 1-åring?Vi bor på sørlandet, men de minste er vel ikke ute når det er kaldere enn -10?
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterdress til 1-åring?Reimatec sin babymodell |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vinterdress til 1-åring?Definitivt Reimatec. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken vinterdress til 1-åring?PoP passer veldig bra til smale ettåringer. Jeg synes reimatec sin babymodell ble FOR vid og posete til mine ettåringer.
![]() |
#14 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hvilken vinterdress til 1-åring?Vi likte ikke Reima tec dressen, så den solgte vi kjapt. Vi kjøpte Troll , brukte Troll dress fra poden var 1-4 år, vi har alltid vært fornøyde. Nå harjeg dessverre hørt at de ikke er like bra lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilken vinterdress til 1-åring?Brukte reflex til min 1-åring. Reima tec passet ham dårlig da han ikke gikk, for mye stoff rett og slett. Men jeg liker veldig godt reima tec babymodell til de små. Min 3-åring skal ha det i vinter når jeg får somlet meg til å få kjøpt.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hvilken vinterdress til 1-åring?I alle fall ikke de vanlige Reima i små størrelser (altså den med bare én glidelås), for den ble aalt for stor og stiv til mine da de var 1 år. Men den flyvedrakten til Reima er jo noe helt annet da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|