Pent jobbtøy til mann
Mannen har fått ny stilling på jobben - er nå blitt sjef for fleire tilsette, og det blir langt fleire møter med kundar og kontaktar. Kleskoden i firma tilseier ei oppgradering av garderoben. Pent, men ikkje for pent, trur eg. Slips og svartdress er ikkje nødvendigvis greia, så her må vi prøve å finne ein mellomting mellom bryllupsdressen og ullgenseren.
Eg er liksom fullstendig blank på dette, og han ber meg om råd. Kva er moderne nu til dags f. eks? Antar at det er snakk om å kjøpe enkeltspent, men skal det vere to eller tre knappar Og som alt anna i livet reknar eg med at kvalitet på stoff betyr aller mest - det kjipaste er vel slaskete, krøllete stoff i ein dress...
Går det an å leve med ein fin jakke frå H&M eller Ellos, eller er det fullstendig no-no? I så tilfelle - kva ser ok ut egentlig? Han treng både bukser, blazer og jakke. Er f.eks denne jakka grei? http://www.ellos.no/dv/20-Ytterplagg...41xe?Nr=302855
JA, eg innrømmer glatt at her er eg på tynn is. Har aldri interessert meg så veldig for mannemote.
Sist redigert av Syrin : 25-09-11 kl 10:02.
|