Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Pent jobbtøy til mann

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-11, 09:31   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pent jobbtøy til mann

Mannen har fått ny stilling på jobben - er nå blitt sjef for fleire tilsette, og det blir langt fleire møter med kundar og kontaktar. Kleskoden i firma tilseier ei oppgradering av garderoben. Pent, men ikkje for pent, trur eg. Slips og svartdress er ikkje nødvendigvis greia, så her må vi prøve å finne ein mellomting mellom bryllupsdressen og ullgenseren.

Eg er liksom fullstendig blank på dette, og han ber meg om råd. Kva er moderne nu til dags f. eks? Antar at det er snakk om å kjøpe enkeltspent, men skal det vere to eller tre knappar Og som alt anna i livet reknar eg med at kvalitet på stoff betyr aller mest - det kjipaste er vel slaskete, krøllete stoff i ein dress...

Går det an å leve med ein fin jakke frå H&M eller Ellos, eller er det fullstendig no-no? I så tilfelle - kva ser ok ut egentlig? Han treng både bukser, blazer og jakke. Er f.eks denne jakka grei? http://www.ellos.no/dv/20-Ytterplagg...41xe?Nr=302855

JA, eg innrømmer glatt at her er eg på tynn is. Har aldri interessert meg så veldig for mannemote.

Sist redigert av Syrin : 25-09-11 kl 10:02.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.