Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Liten matboks med rom?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-11, 10:38   #1
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Liten matboks med rom?

Vet ikke om denne ligger på riktig underforum, men..

Jeg ønsker meg en matboks med rom, som blir mer eller mindre tette når man tar på lokket. Ikke for flytende ting, men slik at maten ikke blandes.

Jeg har sett på Tupperware sin, men jeg lurer på om den er litt stor? Den er nemlig til poden på straks 2 år. Noen som har andre tips?

Gammel 29-08-11, 10:48   #2
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liten matboks med rom?

Vi har de fra Tupperware med tre rom og den er virkelig bra. Men den er lang så kanskje ikke noe alternativ dersom du ønsker en liten matboks.

Gammel 29-08-11, 10:48   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Spør om å få en på Coop Mega, de delte ut noen veldig greie for to uker siden.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 12:37   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Spør om å få en på Coop Mega, de delte ut noen veldig greie for to uker siden.

Det er tid for Skolestart kampanjer, både Coop og Norgesgruppen (bl.a. Meny, Spar og Kiwi) deler ut gratis matbokser med romdelere.
Årets bokser er blå.

Gammel 29-08-11, 11:45   #5
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Hva med denne?

Gammel 29-08-11, 11:47   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Hva med denne?

Et par av småbarna på jobb har noe som ligner, men med bamseansikt på lokket.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 12:24   #7
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Et par av småbarna på jobb har noe som ligner, men med bamseansikt på lokket.

Hadde det ikke vært for at jeg skal ut i permisjon snart, skulle jeg bestilt den store til meg selv.

Gammel 29-08-11, 12:27   #8
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns de med flere rom er litt lite fleksible. Endel av dem er også beregnet på type "japansk mat", og har liksom ikke ordentlig plass for brødskiver. Så jeg foretrekker å kjøpe ulike småbokser som jeg kan bruke i de ulike matboksene vi har. Rice har en slik pose med småbokser som de har mange steder, Lurer på om det er en rundt 10 bokser i hver pose, og koster rundt 80 kr?!?!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 12:28   #9
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg har 3 sett av de små boksene, men de passer så dårlig oppi den matboksen han har nå...

Gammel 29-08-11, 12:30   #10
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns de er veldig greie disse "vanlige" matboksene man selger i de fleste bokbutikker som har en skilledeler i midten. Kan det være noe? De er jo ganske så egentlig.

Den vi har er ganske lik denne: http://www.toysrus.no/merker/ole%20b...aspx?id=885762

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 13:47   #11
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Coop extra deler ut røde matbokser med skillevegg, plass til en yoghurt eller litt grønnsaker/frukt ved siden av skivene.
Lik den LoneLone viser på bildet nedenfor, bare i rød.

Sist redigert av Svampe : 29-08-11 kl 14:27.
Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 13:59   #12
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Den jeg fikk¨på Mega var veldig genial syntes jeg, for det var skillevegg, men du kunne også ta ut den ene delen. :lett å begeistre:

Den var forøvrig gjennomsiktig Megagrønn med uvanlig diskret reklame.

Gammel 29-08-11, 14:11   #13
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg mener på denne. Mulig den er fra Norgesgruppens butikker.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 001.jpg (199,7 KB, 37 visninger)
Gammel 29-08-11, 14:19   #14
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Ja, se der LoneLone, så grei du er som legger inn bilde! Det er samme de hadde på Mega, bare i grønt. Var det noe for deg, Salt?

Gammel 29-08-11, 14:22   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Den må jeg se etter. De skal ha den på kiwi altså?

Gammel 29-08-11, 14:23   #16
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Ja, den var kanskje ikke så dum... Må man spørre etter den?

Gammel 29-08-11, 14:24   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte matboks på Nille - to bokser, en liten og en stor - i den får vi to skiver, en boks yoghurt og den lillematboksen som har frukt/grønt etc. Fin-fint altså. (og billig, ikke minst)

Gammel 29-08-11, 14:24   #18
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Jeg vet ikke - vi fikk den i hånda av ei i kassen, fordi Lærlingen var uvanlig sjarmerende.

Gammel 29-08-11, 18:36   #19
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte denne i fjor, fra www.sprell.no og er kjempefornøyd. Den har et rom man kan ta ut, det går akkurat en yoghurt oppi rommet, eller frukt :

Finnes i mørkblå, lysblå og grønn (med astronaut, fotball, brannmann eller sjørøver )

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 21:46   #20
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg kjøpte denne i fjor, fra www.sprell.no og er kjempefornøyd. Den har et rom man kan ta ut, det går akkurat en yoghurt oppi rommet, eller frukt :

Finnes i mørkblå, lysblå og grønn (med astronaut, fotball, brannmann eller sjørøver )

Disse har vi også, men jeg synes de er litt upraktiske, det rommet man tar ut er akkurat for lite eller akkurat for stort alt ettersom. Men de er solide og fine.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.