|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
![]() Høstdress?Eller hva man kaller det. En uforet parkdress... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Drømmer
|
![]() Sv: Høstdress?Vi bruker ikke regnbukse, kun skallklær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Høstdress?Høstdress er et must her. Regnbukse på de våteste dagene. I stedet for vinterdress, tar vi klær inni høstdressen etter som det bli kaldere. Mest fornøyd med Reima Tec, men i år skal jeg prøve Polarn og Pyret i tillegg. Ticket er nok mer slitesterkt, men den er stivere.
![]() |
#4 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høstdress?Akkurat hva han har på seg er vel ikke så nøye - så lenge han er varm og tørr og kommer seg rundt.
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Høstdress?Skallklær er mye brukt hos oss. Synes det er kjekt å ha når det er kald vind, men for varmt til vinterdress. Har POP heldress og to delt, godt fornøyd med de. Har Ticket, ikke prøvd enda, men er godt fornøyd med vinterdressene. Og i går kjøpte jeg HH skallbukse med seler, vannsøyle 15 000. Mange skryter av denne. Og vindtett jakke har man alltids.
![]() |
#7 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Høstdress?
Samme her.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Høstdress?Vi har både gummiert regntøy og skallklær og bruker det litt om hverandre. Storebror på 4,5 har hatt heldress (type vår/høstdress) frem til nå, men nå får han todelt denne høsten.
![]() |
#9 |
nygift
|
![]() Sv: Høstdress?vi bruker parkdress, kan funke lenge utover med et lag ul linnerst, så fleece og dressen til slutt.
![]() |
#10 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Høstdress?Vi bruker skallklær hvert år. Kjøper det ofte på våren i en størrelse jeg vet passer helt til vinteren. Ellers ville jeg kjøpt på høsten som jeg viste passer til våren også. Men er bedre omvendt. Den kan og brukes som ekstradress på vinteren med ull under. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Høstdress?Bruker hel vår/høstdress til yngste men har også skalljakker til ham. Eldste bruker skallklær, todelte. Vanlig regntøy har vi ikke i hus, ser ikke vitsen med det.
![]() |
#12 |
Øyboer
![]() Sv: Høstdress?Vår/høst er skallklær det og. Skalldress. Skall betegnes vel som et vann og vindtett lag man har ytterst. Som ikke har for i seg selv. Bør vel være pustende og. Sånn at vår/høstdress, og bukser/jakker uten for er skallklær mens regntøy eller vinter dress/jakke/bukse ikke er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#14 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. Begge ungene har skalldress og regntøy, men 4-åringen har i tillegg et sett med jakke og bukse fra HH. Regntøyet er lite i bruk.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høstdress?Bruker også skallklær. Han har nå hel dress fra HH, vannsøyle 15000, og todelt sett fra Lindex, vannsøyle 10000. Fornøyd med begge deler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
![]() Sv: Høstdress?Takk for gode tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Øyboer
![]() Sv: Høstdress?Derfor har jeg alltid hatt dress og så bukse. Brukt HH sine bukser eller reflex, som ikke er så dyre. Men som et alternativ når han ikke trenger helt sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|