|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Arg! Asfaltriving kl. 06:00, er det lov?I dag ble vi vekt av et forferdelig bråk kl. 06:00! De river opp asfalten på fortauet 3 meter unna husveggen vår, og er det noe som provoserer meg så er det å bli vekt av av denne type bråk!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arg! Asfaltriving kl. 06:00, er det lov?Jeg tror at grannelova sier det skal være ro mellom kl 23 og 06, så ja, de har nok lov, men fint er det ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Arg! Asfaltriving kl. 06:00, er det lov?Vet ikke hvor du bor men tror det er vanlig at det skal være ro mellom 23 og 06.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arg! Asfaltriving kl. 06:00, er det lov?Hm, jaja. Det er vel samme regler for Trondheim vil jeg tro.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Arg! Asfaltriving kl. 06:00, er det lov?Jeg bor på Østlandet og har også blitt vekket sånn hver bidige dag i måneder. |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arg! Asfaltriving kl. 06:00, er det lov?Jeg bor i nærheten av Innherredsveien. Sist de la asfalt der holdt de på kontinuerlig hele natta - midt på sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|