Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

PVR-opptaker

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-11, 23:22   #1
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Spørsmål

PVR-opptaker

Vi har parabolantenne fra Viasat, og HD-PVR dekoder/opptaker, også denne kjøpt fra Viasat.

Hvordan blir det hvis vi skal bytte til RiksTV? Kan vi bruke denne dekoderen da?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 00:08   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: PVR opptaker

Så vidt eg veit så er svaret nei. Du må ha eigen riks-tv boks. Med mindre du har så ny tv at du kan stappe kortet inn i tv`en.

Gammel 21-07-11, 00:23   #3
Pegasus

Pegasus sin avatar

Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Vi har så ny TV at det går an, ja. Men da mister vi vel opptaksfunksjonen? Og den vil jeg definitivt ikke miste, etter å ha blitt vant til slik luksus.

Gammel 21-07-11, 00:27   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Då må du nok finna ein ny boks. Den opptaksfunksjonen er gull verdt. I alle fall når pvr-dekoderen vil samarbeide.

Gammel 21-07-11, 01:19   #5
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: PVR-opptaker

Hvorfor bytte til RiksTV?

(Har selv Viasat, men skal over til Canal Digital når deres nye PVR blir tilgjengelig. Virker svært lovende. RiskTV styrer jeg klart unna, selv om de riktignok har en fordel i henhold til hvis man har flere tv-er).

Gammel 21-07-11, 12:42   #6
Pegasus

Pegasus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

(Har selv Viasat, men skal over til Canal Digital når deres nye PVR blir tilgjengelig. Virker svært lovende. RiskTV styrer jeg klart unna, selv om de riktignok har en fordel i henhold til hvis man har flere tv-er).

Fordi vi har massevis av kanaler, men bare ser på noen få. Rikspakken ville holdt til vår bruk, og dermed lurte vi på om det ville lønne seg å bytte til RiksTV. Vi har 3 TVer forresten. Men hvis vi da må kjøpe ny PVR-boks (den er ganske ny den vi har), så tror jeg ikke vi gidder å vurdere et bytte likevel.

Gammel 21-07-11, 13:15   #7
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Tror vi HAR den nye PVR til canal digital?

Jeg blir veldig forvirra om det heter risk eller riks-tv nå kjenner jeg.

Gammel 21-07-11, 13:56   #8
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Tror vi HAR den nye PVR til canal digital?

Jeg blir veldig forvirra om det heter risk eller riks-tv nå kjenner jeg.

Det er vel denne dere har:

det er den gamle, en greie fra Sagem, som CD har levert både for parabol- og kabel-tv-kunder i noen år nå.

Den nye er så vidt jeg vet ikke blitt sendt ut til kunder. Noen hi-fi/tv-publikasjoner fikk se litt på dem i slutten av mai....

Den nye ser slik ut:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.