Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Betalingsfri måned i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-11, 12:21   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Betalingsfri måned i barnehagen

Poden slutter i barnehagen nå, får vi ingen betalingsfri måned dette barnehageåret da? Jeg trodde juni kom til å bli betalingsfri, siden jeg ikke fikk noe e-faktura slik jeg pleier, men plutselig var den der i nettbanken min i går. Med betalingsfrist 20. juni. Litt sen utsending.

Har de ombestemt seg da? Først tenkte de at jeg skulle få betailngsfri måned, men funnet ut at det skal jeg i hvertfall ikke få?

Gammel 01-07-11, 12:24   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betalingsfri måned i barnehagen

Her er det juli som er betalingsfri, så slutter man før det mister man den betalingsfrie måneden, ja.

Gammel 01-07-11, 12:26   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Juli er vel fremdeles betalingsfri? Det er den i hvert fall i vår barnehage. Riktignok har ungene fri det meste av juli, men det er vel også derfor den måneden er betalingsfri.

Gammel 01-07-11, 12:28   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Her har dei endra ting i år. Halve juli og halve august er betalingsfri. Det passa ekstremt dårlig for vår del.
Vanlig praksis er vel at juli er betalingsfri månad.

Gammel 02-07-11, 21:41   #5
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Juli er betalingsfri mnd. her.

Gammel 01-07-11, 12:40   #6
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men dere får vel betalingsfri juli uansett da, siden poden har sluttet i barnehagen? Skal han begynne på SFO, så er det jo ikke betaling der før i august likevel.

Gammel 01-07-11, 12:51   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Men dere får vel betalingsfri juli uansett da, siden poden har sluttet i barnehagen? Skal han begynne på SFO, så er det jo ikke betaling der før i august likevel

Sånn blir det, ja.

Men hvorfor fikk jeg ikke junifakturaen før etter forfall? Det er jo litt mystisk likevel.

Gammel 01-07-11, 13:18   #8
bjørkhaugtrollet
Aktiv

bjørkhaugtrollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Sånn blir det, ja.

Men hvorfor fikk jeg ikke junifakturaen før etter forfall? Det er jo litt mystisk likevel.

Det er krøll med barnehagefakturar over hele landet etter at kommunene har gått over til dette med IST barnehage, du har vel også da fått litt utvidet betalingsfrist??? det gjorde i alle fall jeg.

Gammel 01-07-11, 13:11   #9
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Han må vel ta ut ferie før han slutter i barnehagen uansett så da skal dere ha en betalingsfri mnd.

Kanskje de har hatt krøll med e-faktura fila derfor den har kommet så sent?

Gammel 01-07-11, 13:17   #10
bjørkhaugtrollet
Aktiv

bjørkhaugtrollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

Her er det juli som er betalingsfri måned. Vår gutt sluttet i barnehagen 15 juni og for at vi da skulle slippe å betale fullt for han den mnd måtte vi på lik linje med andre si opp plassen hans 3 mnd i forveien. Vet at andre kommuner har 1 mnd oppsidelse, men her er alt litt tunggrodd, så vi har altså 3 mnd oppsigelse.

Gammel 01-07-11, 13:19   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Nei, det står 20. juni som betalingsfrist. Jeg fikk den etter den 20. så det er jo litt snålt. Men nå den er i alle fall betalt.

Gammel 01-07-11, 17:49   #12
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Dette hadde jeg helt glemt av. Da blir det jo noen ekstra kroner i juli. Hvordan er det med SFO da? Vi skal vel ikke betale noe der heller siden eldstemann ikke har sommer- SFO? Vi har 8000 kr i måneden i barnetilsynutgifter. Så det var jo litt deilig at jeg hadde glemt av at vi slipper denne utgiftsposten neste måned. Hurra!

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 17:52   #13
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har betalingsfri i juli for både barnehage og SFO. Det er vel 5-6000 spart der ja.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 21:35   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har august som betalingsfri. Frøkna hadde siste dag i bhg i går, men vi må betale for juli, som vanlig.
Plassen kan egentlig beholdes til 15. august, men det er svært få av 05 barna som skal gå noe særlig i bhg i sommer.

Sist redigert av millact : 02-07-11 kl 22:20.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 21:55   #15
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Lillebrors barnehage har betalingsfri i juli.
Jeg spurte om nettopp dette ved påsketider, med å måtte si opp plassen når han er skolestarter men her går det automatisk.

Han får lov å gå i barenhagen neste uke også uten å betale.
INgen SFO regning heller så vi har også sluppet å betale ut 5.000,- denne måneden. Deilig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.