Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Har iPad, trenger jeg Kindle?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-11, 13:11   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har iPad, trenger jeg Kindle?

Jeg sitter og teller på knappene om jeg skal skaffe meg en Kindle. Jeg har blitt stor e-bokfan etter at jeg fikk iPaden, og har lest mye mer på sengen de siste to ukene enn jeg har gjort de siste fem årene. (Mye fordi det er baklys på iPaden, så nå slipper jeg å forstyrre mannen med lesingen min.)

Jeg er veldig fornøyd med Kindleapp'en, men jeg lurer på om jeg av hensyn til mine barn burde frigjøre iPaden litt mer på dagtid, siden den tross alt kan gjøre litt mer enn å vise bøker. Såh, hva anbefaler dere Kindlebrukere der ute? Bør jeg skaffe meg et slikt vidunder? Og hvor lang tid tar det å få den?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.