Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Seriøst, vil noen kjøpe dette?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-11, 11:30   #1
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Altså, sitter å høre på P4 nå.
Da snakket de om dette produktet!!

HVEM I ALLE DAGER KJØPER NOE SLIKT?????

Link skal ligge i tråd nr to, ikke sant??

http://www.kk.no/871251/med-gogirl-k...se-som-en-mann

KVALMT spør du meg.

Hva synes FP'ere??

Sist redigert av DM : 17-06-11 kl 14:37. Årsak: Nei, den skal ikke det. :)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 11:32   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: SERIØST, vil noen kjøpe dette??

Praktisk da. Men jeg hadde nok ikke kjøpt en nei.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 11:32   #3
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke er det 1. april i dag heller

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 11:36   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil nå heller si ENDELIG! Så flott at det endelig er et slikt produkt, jeg lurer jaggu på om jeg skal kjøpe meg en sånn før sommerens festivaler.

Gammel 17-06-11, 11:37   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kvalmt? Jeg synes det så uhyre praktisk ut jeg. Skjønner i hvert fall ikke hva som er kvalmt med det?

Gammel 17-06-11, 11:39   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke følt behovet selv, men ser helt klart nytteverdigen jeg altså.

Gammel 17-06-11, 11:40   #7
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Haha! Denne vurderer jeg som går på toalettet hvert andre sekund.

Gammel 17-06-11, 11:40   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sikkert smart, men jeg er nok ikke i målgruppen.

Gammel 17-06-11, 11:41   #9
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Syns det så praktisk ut, jeg.

Gammel 17-06-11, 11:41   #10
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg bare ser for meg at man skal gå med en trakt i veska som man nettopp har tisset igjennom. Er ikke det litt kvalmt?? Eller at folk står å skyller tisse-trakten i håndvasken etter bruk. :grøss:
Jo da, man kan ha den i en pose, men likevel.
Jeg synes dette var kvalmt, ja.

Gammel 17-06-11, 11:43   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den må da være praktisk for så mange.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 11:48   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grøten: da må du jo nesten besvime av kvalme av tanken på at noen bruker MOONCUP. Fysj og fy.

Gammel 17-06-11, 11:48   #13
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Ok, jeg tar feil skjønner jeg.

Gammel 17-06-11, 11:49   #14
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Mooncup??
Ikke hørt om det en gang jeg.
Googler, nu!

Gammel 17-06-11, 11:50   #15
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

HA HA Aldri i verden!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 11:50   #16
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Å jeg kan si at Mooncup ikke noe jeg kommer til å prøve med det første.

Gammel 17-06-11, 11:51   #17
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes den ser praktiskt ut. Om jeg ville kjøpt en slik, vel det vet jeg ikke.

Gammel 17-06-11, 11:52   #18
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Synes den ser praktisk ut jeg, til sitt bruk. Det har skjedd mer enn en gang at jeg har ønsket jeg kunne stå og tisse når jeg har kommet inn på toaletter som er grisete.

Men så synes jeg at Mooncup er en genial oppfinnelse også.

Gammel 17-06-11, 11:54   #19
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Synes den ser praktisk ut jeg, til sitt bruk. Det har skjedd mer enn en gang at jeg har ønsket jeg kunne stå og tisse når jeg har kommet inn på toaletter som er grisete.

Men så synes jeg at Mooncup er en genial oppfinnelse også.

Så klart, jeg også har kunnet tenke meg det.
Men så klarer jeg å "stå" å tisse, uten å gjøre det som en mann da.

Ser for meg et offentlig toalett hvor et lass av damer står å skyller trakta i håndvasken.

Gammel 17-06-11, 11:54   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Mooncup er jo kjempemiljøvennlig i forhold til bind og vanlige tamponger, og brukes av mange her inne, se denne tråden. Nesten 1000 svar.
Jeg har ikke prøvd selv, men skal kjøpe en nå snart.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.