Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan kvitter man seg med kniver?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-11, 20:46   #1
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Hvordan kvitter man seg med kniver?

Ja, dette er sikkert et dumt spørsmål altså, men det får stå sin prøve.
I hine hårde dager kjøpte jeg et knivsett på en billigbutikk. Jeg fikk helt klart det jeg betalte for. Ingen av de er gode å skjære med, og blir kun brukt om de er de eneste rene, og helst skal det være tomt for oppvaskmiddel også. Likevel ligger de der i skuffen og tar opp plass, for hvor skulle jeg kastet dem?

Gammel 14-06-11, 20:47   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kvitter man seg med kniver?

Kast dem etter noen!

Gammel 14-06-11, 20:49   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde kastet dem i søpla. :sløv:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 20:51   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

pakk knivbladet godt inn i papp, og kast i søpla.

Gammel 14-06-11, 20:55   #5
isola
Kakemonster

isola sin avatar

isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

pakk knivbladet godt inn i papp, og kast i søpla.

Ja, det har jeg lurt litt på. Det er nok? Alternativet er liksom å demontere de og kildesortere bladet og skjeftet hver for seg. Litt voldsomt, kanskje.

Gammel 14-06-11, 20:59   #6
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Ja, det har jeg lurt litt på. Det er nok? Alternativet er liksom å demontere de og kildesortere bladet og skjeftet hver for seg. Litt voldsomt, kanskje.

Nei, det hadde jeg ikke giddet. bare viktig at ingen av vanvare skader seg på de, tenker jeg.

Gammel 14-06-11, 20:52   #7
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

De er veldig spisse, altså. Ikke skarpe, eller ihvertfall ikke på riktig måte. Dustekniver er hva de er!

Gammel 14-06-11, 20:53   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Metallgjennvinning har jeg kastet mine kniver.

Gammel 14-06-11, 20:56   #9
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Metallgjennvinning har jeg kastet mine kniver.

Ja, men det er jo endel plast også. :nøye:

Gammel 14-06-11, 21:01   #10
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Ja, men det er jo endel plast også. :nøye:

Det var det jeg fikk beskjed om når jeg kontaktet kommunen her for å finne ut hvor de skulle kastes, det var minst fare for skader på andre om de ble kastet i metallgjennvinningen.

Gammel 14-06-11, 21:04   #11
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Jeg hadde putta de i en tom melkekartong og hivd de i restavfallet

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 22:04   #12
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det var det jeg fikk beskjed om når jeg kontaktet kommunen her for å finne ut hvor de skulle kastes, det var minst fare for skader på andre om de ble kastet i metallgjennvinningen.

Og det er fordi konteinerne løftes opp med maskin og innholdet slippes oppi bilen ovenfra.

Gammel 14-06-11, 20:54   #13
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kast dem etter noen!

Gammel 14-06-11, 21:58   #14
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Levere på søppelfyllinga / gjenbruksstasjon?
Loppemarked?

Gammel 15-06-11, 19:22   #15
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Knust glass er jo fortsatt glass.. Putter det heller oppi et annet glass jeg da, de knuser jo når de slippes nedi containeren uansett. Knuste kaffekopper og annen keramikk/porselen/steingods som ikke skal sorteres som glass har jeg dog puttet i tom drikkekartong.

Gammel 15-06-11, 20:14   #16
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lest i bøker at det er vanlig å kaste dem i havet. Særlig hvis de er fulle av fingeravtrykk.

Gammel 16-06-11, 22:39   #17
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg har lest i bøker at det er vanlig å kaste dem i havet. Særlig hvis de er fulle av fingeravtrykk.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 09:48   #18
noen
This is normal!

noen sin avatar

Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Det er vel det Bæret mener man skal gjøre etter at man har kastet dem på noen.

Gammel 17-06-11, 10:03   #19
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter å ha sett denne tråden ble jeg stående å lese på søppelsekken da jeg skulle sette i ny i stativet ute i går. Der står det at knust glass og spisse gjenstander kan kastes i sekken såfremt det er godt pakket inn.

Gammel 17-06-11, 10:22   #20
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Metallgjenvinning har vi fått beskjed om av søppelfolka her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.