|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Ja vi er jo på husjakt så har jeg funnet drømmen. Men den ligger da som paralell gate til e18. Hadde dere hatt betenkeligheter med å kjøpe det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
![]() Sv: Hadde dere kjøpt ett hus langs e 18?Det er snakk om mellom sandvika og lysaker. Vi har vert der og synes ikke det var så ille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Hadde dere kjøpt ett hus langs e 18?Jeg hadde faktisk dratt dit om natten og hørt om jeg kunne leve med støynivået på nattestid.
![]() |
#6 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde dere kjøpt ett hus langs e 18?Jeg bor ved E6 og har ingen problemer med støyen her. Om sommeren er det jo verst når vi må ha vinduet åpent og trailerne står parkert utenfor med aggregatene på, men man blir vant til det.
![]() |
#7 |
Erfaren
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?så ingen som har noe kommentar helsemessig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Jeg hadde vært betenkt, både mtp støy og eksos/svevestøv. Jeg vet ikke i hvilken grad en nærliggende motorvei påvirker luftkvaliteten, altså.
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Det kommer jo an på hvor nært det er også. Hvis det er sånn at man ikke kan lufte uten at gardinene blir sorte, ville jeg absolutt styrt unna. Men hvis "sidegate" betyr at det er ganske godt skjermet og lite eksos, hadde jeg ikke hatt betenkeligheter hvis jeg ellers hadde likt stedet.
![]() |
#13 |
Erfaren
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Det er hagen først ja. Som sagt jeg merket ingenting når vi var der. Det er bare min far som skremte meg anngaende lunge kreft og sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Ville hatt betenkeligheter, ja. Bodd nærme E18. Det er aldri stille! Du får kanskje aldri høre fuglene. Spesielt ille på regnværsdager. Nattestid kan være mest plagsom. Det kommer skitt i luften ganske langt unna, men kan ikke noe om svevestøv. E18 skal utvides.
![]() |
#16 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Og hva med planene om utbygging av E18? Er boligen i risoko for å bli -tja- jevnet med jorda i så fall?
![]() |
#17 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Jeg ville ikke kjøpt tror jeg. Jeg jobber ved siden av E18 og det er ganske mye støy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?En av mine betenkeligheter ville også vært gjensalg. Det er mange som er skeptiske til å bo nær de store veiene, og et boligsalg kan derfor ta lang tid. Det er ikke så kult hvis det en gang skulle haste med å få solgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Aldri, aldri, aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?
Det samme tenker jeg.
![]() |
|
|